In den beginnen kocht ik LP's (en videobanden), kasten vol....gingen later in dozen, en naar zolder, vervangen door cd's (en dvd's). Kwamen de cd rekken en opbergsystemen, netje opgeborgen maar niet voor lang want we hadden nu cd branders....collectie groeide nog harder. De rekjes waren te klein geworden en wederom meer dozen naar zolder.
En wat niet allemaal dubbel, want video werd dvd, dvd werd blu-ray en cd's werden geremasterd. Komt nu langzaam ultra-hd en hi-res audio opzetten maar gelukkig ook streamen (God zij dank!)
Heel de zolder is nu opgeruimd, voel me licht en bevrijd van al die ballast en verzamelwoede....ik stream en download heel de shit via diensten en heb een klein lade onder mijn versterker met wat usb stickjes en hd schijfjes, that's it, Hallelujah
Een cd (brander/speler) in mijn pc heb ik al jaren niet meer, en mijn UD5007 staat er voortaan meer voor de sier.
Over een paar jaar staat er waarschijnlijk slechts één device in je huiskamer die alles doet, video, audio en opslag, lekker simpel en minimalistisch. Ik heb er niets op tegen....uiteraard met alle respect voor de vinyl liefhebbers en verzamelaars
En euu....wil je nog cd's kopen dan zou ik
amazon.de eens proberen