Dank voor het antwoord. Voor onder de 750 euro is op moment zeker een mooie prijs. Echter, ik heb geen haast en ik zag bij
whathifi.co.uk dat de sr6011 (en sr7011) inmiddels ook aangekondigd zijn voor september. Ik wacht denk ik even en pak dan 1 in de uitverkoop.
Hoezo verwacht je dat het in mijn geval niet veel uit zal maken. Is dat in verband met de speakers? Of bij het gebrek aan hoogte speakers?
Verder een gewetensvraag. Op moment heb ik een Yamaha RX-V630RDS uit 2001. Deze ondersteund DTS-ES en DD EX. In principe functioneert die nog prima. Het geluid mag wat beter wat mij betreft. Ik vind het wat vlak / te helder / te open... althans dat denk ik. Boven heb ik nog een goede Philips mini stereo set. Deze klinkt minder, maar de klank van het geluid (zeg je dat zo?) vind ik fijner. Doet een beetje aan een andere EQ preset denken. Helaas heeft die Yamaha alleen een treble en bass knop.
Wat kan ik verwachten qua geluid als ik upgrade naar die SR6010 (of toch SR7010)?
Even afgezien van alle netwerkfunctionaliteit, HDMI ondersteuning, e.d. Een mediaserver (PC) en HDMI gewoon op de TV maken dat die funtionaliteiten me weinig waard zijn.
Ik wil graag upgraden, maar heb eigenlijk geen goede reden behalve dan de hoop dat ik het geluid mooier zal vinden. Stiekem ben ik dus eigenlijk op zoek naar een goede reden om te upgraden