Voor wat betreft die streamer, als je een beetje van computers houdt zou ik zeker de raspberry à 35 euro eens proberen. Koop er een DAC kaartje bij van nog eens 35 euro en je zal versteld staan van het geluid. Die jongens van Bryston verkopen dit in een "mooie(?)" behuizing voor heel veel geld.
https://www.hifiberry.com/2016/03/visiting-bryston-at-montreal-salon-audio/Het is niet groter dan een pakje sigaretten, dus je kan het makkelijk achter die 65 inch tv van jou verstoppen
, en anders kan je net als ik een oude dvd speler of tuner in Marantz style kopen. Vaak zit er genoeg ruimte in het apparaat om het erbij te plaatsen en anders moet je ruimte maken.
Installeren koste mij een middagje, erg leuk om te linken aan je mobiel en tablet.
Dan heb je de geluidskwaliteit van je huidige versterker en voor nog geen honderd euro een topstreamer (met internetradio)! Succes verder met uitzoeken.
(Ter info, ik gebruik zelf de Hifiberry als DAC, maar andere kaarten in die prijscatagorie schijnen even goed te zijn)