Ik wil graag mijn Kodi (geïnstalleerd op een Vero, CEC compatible (libCEC 3.01)) bedienen met de remote van de Marantz SR7005. Als ik
deze site kijk zie ik dat de SR7005 samen kan werken met Kodi via CEC. Maar je raadt het al: ik krijg het niet voor elkaar.
De Vero is aangesloten op de VCR-ingang van de receiver, de TV is een oude Panasonic die niks begrijpt van CEC. Ik heb op de Vero/Kodi uiteraard de CEC adapter enabled, de
Connected to HDMI device op
AVR device en verschillende HDMI port numbers geprobeerd (uiteraard ook 4, de VCR HDMI ingang).
Ik heb nog geen ervaring met CEC en begrijp ook nog niet hoe dit precies kan werken. In de Marantz manual lees ik ook dat
The HDMI control function only supports the HDMI OUT 1 connector. To use the HDMI control function, connect the television to theHDMI OUT 1 connector. Betekent dit dat de receiver alleen met een TV die CEC begrijpt hiermee samen kan werken? Maar hoe zit dat dan met de site van Kodi die aangeeft dat het een compatible device is? En waarom schijn je ook je UD7007 speler via CEC / HDMI Control met je SR samen kan laten werken?
Oftewel: HELLUP!