mediamarkt gaat high end ( den haag)

Gestart door mars, oktober 26, 2007, 10:15:56

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

mars

alo hello

gaaf wel onze mediamarkt verkoopt nu de hele premium line van marantz , amphion speakers , jamo 909 ( margco  :wink:) , parasound en nog veel meer en veel meer spullen die bij beetje audio gek , een euh...natte droom veroorzaken :wink:
Ben benieuwd hoe ze het gaan doen , ik gun het die jongen( Marciano) die dat (zeg maar project ) heeft op gezet binnen de mediamarkt wel dat het slaagt!!

grtz mars HB
Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun

TurboMarco

Mooi!

Nu hoop ik wel dat ze dat in Arnhem ook gaan doen,ik zie het al helemaal voor mij dat de jamo's voor enappel en een ei verkocht gaan worden  pompom clown1
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

HiFi gek

Hallo Mars

Dat is erg goed nieuws , heb jij voor mij het adres en telefoonnummer van de desbetreffende Mediamarkt in Den Haag ?
Over een aantal maanden ga ik een keuze maken tussen de nieuwe Marantz SA11-S2  en de SA7-S1
Ben benieuwd of ze korting kunnen geven en nog belangrijker of ze beide apparaten ook mee geven voor een demo aan huis , alhoewel ik een demo betwijfel .

Groeten   EDWIN

mars

#3
@ hifigek

Mediamarkt Den haag zit in de grote markt straat , tel weet ik niet , sorry!

Over een demo aan huis ; mediamarkt hanteert de zelfde regels met topaudio ,als met bijv een dvd speler van pak 'm beet 49 euro , dat wil zeggen dat je het artikel gewoon koopt en dan twee weken ( gegarandeerd) de tijd hebt om het terug te brengen als je niet te vreden bent(geld terug) ( jaja ook met een setje 909's van euh...... duur,  ik geloof 4500 per stuk)
Over of ze wat aan de prijs kunnen doen ? tja je weet maar nooit :wink:
pm me maar tegen die tijd

grtz mars
Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun

HiFi gek

Ik heb het ook even nagezocht op internet .

Het adres is :  Grote Markt Straat  17-37

Telefoon nr :   070-3306400          DEN HAAG



Groeten    EDWIN

audiof. zonder budget

Bij mij in de buurt is Marantz inderdaad ook verkrijgbaar en tegen leuke (set)prijszen.... en ook de wat meer exotische merken. Gelukkig ligt het bij mij op de (bijna wekelijkse) shopping route...dus moet nu iets meer tijd uittrekken om daar te neuzen :-D
Nunquam perfectum, Marantz PM-80, Marantz SA 8400
Set 1: Marantz SR7005, UD7006, Floating Cameleon Queen, Cameleon Melody, Cameleon Voice, 2x Klipsch KSW-10
Set 2: Pioneer VSX-LX52, BDP-LX52, 2x Pioneer S-71k, SS-LAC505ED , SS-LA500ED, BK-XXls400df

mars

Goed nieuws wel

ik heb vandaag marciano gesproken ( van de mediamarkt Den Haag)  en als je zegt dat je via het marantz forum komt , valt er altijd over prijzen te praten  :wav:

that's all , mars HB
Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun

SB_Marantz

#7
''Ze zijn echt gek daro''  :-D :-D


Eens kijken of het interessant is...........

Voor welke prijs kun je een SA-15 leveren Marciano?
Facts count.




CLASSICMARANTZ@GMAIL.COM

mars

Citaat van: S.B.Marantz op november 12, 2007, 13:12:57
''Ze zijn echt gek daro''  :-D :-D


Eens kijken of het interessant is...........

Voor welke prijs kun je een SA-15 leveren Marciano?

klopt ik zie dat Marciano  ook actief lid is geworden

grtz mars
Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun

mars

Citaat van: S.B.Marantz op november 12, 2007, 13:12:57
''Ze zijn echt gek daro''  :-D :-D


Eens kijken of het interessant is...........

Voor welke prijs kun je een SA-15 leveren Marciano?

daro ? in den haag?  klopt daar zijn we allang gek ,  hahaha da's lag niet gek he?

grtz mars
Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun

TurboMarco

Citaat van: mars op november 09, 2007, 17:36:14
Goed nieuws wel

ik heb vandaag marciano gesproken ( van de mediamarkt Den Haag)  en als je zegt dat je via het marantz forum komt , valt er altijd over prijzen te praten  :wav:

that's all , mars HB
Kijk dat is een mooi gebaar  pompom pompom
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)