NEC AUP7000e draaitafel

Gestart door jedi-lego, februari 22, 2016, 13:09:07

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

jedi-lego

IK heb een paar vragen. Ik heb een NEC AUP7000e gekocht en wil graag weten of dit een komplete handbediende versie is of een half automaat. De arm heeft geen automatische afslag.(stuk?) Ik heb me rot gegoogled maar er is over dit model weinig tot geen info. Wel over de Aup-8000. In Japan werden de 6000 7000 en 8000 verkocht onder de naam DianGO. En heeft er iemand een originele handleiding of een copie voor mij. Graag zo veel mogelijk info. Alvast dank

i-DSI

Ik heb probleemloos de handleiding van de NEC AUP7000FE kunnen downloaden:
http://www.vinylengine.com/library/nec/aup-7000fe.shtml
Die FE versie zou dus wel Full automatic zijn.  Misschien staat die F wel voor Full automatic. Jammer dat er geen manual voor de E-versie bij staat....
Op die FE versie staat op de tafel wel duidelijk dat het om de Full automatic versie gaat. Wat staat er bij jou?
Kun je geen foto posten?
MAIN: Marantz PM15-S1 + SA15-S1*Pioneer BDP-LX52*Dynaudio Audience 52SE*Pro-Ject Ann.Ed.*

AUX: Pioneer VSX-LX52*Pioneer DV-410V*Monitor Audio Studio2

AUX2: Denon PMA735R*Denon DVD900*Dali Concept1

jan.depuydt@hotmail.be

Vermits de armlift op de voet van de arm zelf gemonteerd zit zou ik er van uit gaan dat dit geen automatic kan zijn.
Op de folderfoto zie je dat op de verste draaitafel de armlift in het chassis ingebouwd zit, dit is waarschijnlijk de automatische versie ...

Just my 2 cents ...


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk