Citaat van: xander32 op januari 13, 2016, 06:39:01
Op voorhand een voorspoedig verloop van de ingreep en de revalidatie gewenst, hopelijk kan muziek jou tijdens die periode de nodige afleiding brengen .
Dank jullie wel mannen / vrouwen? voor de steun.
Juiste benadering van je xander, het ondergaan van de operatie vind ik niet erg maar het zijn de gevolgen die me zorgen maken ...... door immobiliteit beperkt in handelingen, problemen met slapen wat alleen op de rug en dan nog naar verluid niet zonder pijn kan ........ wat gaat een mens dan de hele dag doen ..... pfff.
De muziek zal een welgekomen bron van afleiding zijn.
Citaat van: sjoek op januari 13, 2016, 09:07:14
Sterkte ermee.. zo zie je maar weer de mens telt niet meer tegenwoordig..
Inderdaad, en ze gaan heel ver:
In het verbaal staat vermeld:
Ik citeer:
..............Om de rijbaan over te steken heb ik het fietspad genomen.
Vanuit mijn oogpunt was de oversteekplaats (zebrapad) voor voetgangers niet zichtbaar omdat de wegmarkeringen nagenoeg onzichtbaar zijn.
Tot zover citaat PV.
Belangrijke extra info, de bestuurster van de auto die mij dus aanreed had zowel stopbord als stopstreep genegeerd!...........
Een paar maanden geleden krijg ik een brief van de verzekering tegenpartij ......... citaat:
............Gelieve binnen de 8 dagen vanaf deze brief, de aan onze verzekerde veroorzaakte schade te doen vaststellen.
U stak als voetganger de straat over op het fietspad, terwijl het zebrapad zich een paar meter verder bevond.
Einde citaat.
Over het feit dat hun verzekerde (de autobestuurster die mij aanreed dus) het stopbord / stopstreep heeft genegeerd staat natuurlijk niks vermeld.
Ook is er vermoeden van GSM gebruik tijdens het rijden maar dat werd niet gecontroleerd.
De dader is dus het slachtoffer geworden. Ik, het slachtoffer word als dader behandeld.
Oeps, sorry .... we zitten hier wel op het +++Streaming audio +++ topic hé KayaRahnee.
Ik weet het mensen maar ik moest er even vanaf.