Marantz 4270

Gestart door sjaak V, december 26, 2015, 21:19:26

Vorige topic - Volgende topic

sjaak V

Hallo allemaal,
Mijn eerste post!
Ik heb een 4270 weten te bemachtigen maar de tuner lijkt het niet te doen. Ook zou ik hem graag een keer na laten kijken. Ik ken dus niemand in de marantzversterkerreparatiebusiness. Dus kan iemand me helpen? Bedankt vast!
Groet Sjaak

Peter Kudelstaart

Hallo Sjaak,

Ik zie dat nog niemand gereageerd heeft op je vraag. Er zijn 3 reparateurs op dit forum. Dat zijn Thanatos (Westland), Hal9000 (Rotterdam) en SB-Marantz (omgeving Nijmegen). Stuur een van hen een persoonlijk bericht en wellicht kunnen ze jou helpen.

Groet Peter
1: Marantz 1060, Marantz 2220, Marantz 2225, Marantz 2015, Pro-ject USB DAC, B&W 606, Senn HD590
2: PM8003, Rotel CD11 Tribute, Wharfedale Diamond 11.2, Bluesound Node N100
3: Rotel A11, Panasonic DP-UB824, Wharfedale 12.3, Bluesound Node N100

i2Paq

Mijn 4270 is dit jaar door HAL9000 volledig gereviseerd.

Klinkt als een klok en heb er nog geen dag spijt van.

Speel er elke dag mee en ben er erg mee in mijn nopjes.

Kost wel wat maar als hij optisch nog mooi is dan is het zeker de moeite waard!
Het feit dat licht sneller gaat dan geluid kan mogelijk verklaren dat iemand een helder licht lijkt, totdat hij begint te praten...

sjaak V

Bedankt Peter en i2paq!

Ik heb m uit een rokerig cafe! Hij was helemaal geel maar optisch is hij goed met het houten bakje erom.
Ik vind het zonde om m weg te laten verstoffen. Misschien moet ie mijn pm-68 ooit vervangen. Dat beest doet het ook al bijna 20 jaar.

Nogmaal bedankt!

HAL9000

Helemaal geen reactie van de tuner is vaak  de voeding,  deze  knalt er altijd uit.  beetje krapjes gebouwd allemaal.
Herstel  de  oude  glorie  van marantz!!

sjaak V

Bedankt Hal,

Helaas heb ik er zelf geen verstand van.
Toch is het een mooi ding!

HAL9000

Citaat van: sjaak V op december 29, 2015, 15:59:29
Bedankt Hal,

Helaas heb ik er zelf geen verstand van.
Toch is het een mooi ding!

Ik vind het een de mooiste.  Als ik terug in de tijd  kon, zou ik of die nemen of de 4400. 
heel misschien een 2330B,  Onbereikbaar was  toen al de  model 18 en 19 !!
Herstel  de  oude  glorie  van marantz!!