Flickr geeft No connection op NR1605

Gestart door Kuijt.h, december 26, 2015, 13:14:15

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Kuijt.h

Kan geen connectie maken met Flickr. Netwer is ok. (Getest via menu receiver)

Maus


lo

Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Kuijt.h

Leuk zo'n forum. Als je niks zinnigs te zeggen hebt doe het dan niet !

DansaN


Citaat van: Kuijt.h op december 28, 2015, 17:52:39
Leuk zo'n forum. Als je niks zinnigs te zeggen hebt doe het dan niet !
Lees eerst je eigen post even door voor je een dergelijke reactie geeft.

Indien dergelijke informatie het enige is dat je te melden hebt, dan kun je het beste je eigen advies opvolgen.


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

Kuijt.h

Melding is: No connection

Meer is er niet !

DansaN

Bedankt voor de melding.


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

rexp

Welke handelingen heb je verricht om te connecteren met Flickr?

NB Dit is geen helpdesk, maar een site van en voor Marantz liefhebbers. Als je geen enkele moeite wilt doen om de context van je probleem te schetsen, zal de kans groter zijn dat de antwoorden die je krijgt buiten diezelfde context vallen. En de kans dat je geen enkel zinnig antwoord krijgt zal nog groter zijn.

jowa


Kuijt.h

Ik ben geen liefhebber. Had net zo goed een ander merk kunnen hebben. Maar goed als ik hier geen vragen kan stellen dan vind ik dat best.

DansaN


Citaat van: Kuijt.h op december 30, 2015, 13:46:08
Ik ben geen liefhebber. Had net zo goed een ander merk kunnen hebben. Maar goed als ik hier geen vragen kan stellen dan vind ik dat best.
Tot nu toe heb je in dit topic geen vraag gesteld, enkel dingen meegedeeld.

Met Flickr kan ik je niet helpen.


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

rexp

Volgens mij heb je ook No Connection met je fatsoen.

Maurice

Toch even als moderator ingrijpen.

Zoals vermeld zitten hier leden die graag een ander lid willen helpen, maar dan ook alleen als het betreffende lid geholpen wil worden.

Hoe je ervoor zorgt dat je een goede vraag stelt, zodat je ook anderen de gelegenheid kunt geven om je te helpen, staat hier heel mooi beschreven: http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php/200277-Vragen-stellen-op-fora
Vervang alle computergerelateerde zaken door audiogerelateerde zaken en dan ben je klaar ;)

Misschien dat de topic-starter het met deze informatie opnieuw wilt proberen?
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

Kuijt.h

Citaat van: rexp op december 31, 2015, 00:14:34
Volgens mij heb je ook No Connection met je fatsoen.
Behandel elkaar met respect. Wees het gerust oneens over bepaalde standpunten, discussieer op het scherpst van de snede maar beledig of discrimineer een ander niet. Beledigende of discriminerende leden zullen een passende straf krijgen in de vorm van een ban voor bepaalde of onbepaalde tijd

Het is niet toegestaan om op dit forum opzettelijk anderen in diskrediet te brengen door onwaarheden of onvolledige informatie te geven. Elke vorm van >>>smaad<<< en >>>laster<<< worden niet getolereerd! Zowel openlijk via het forum als via andere communicatie middelen verschaft via dit forum (bijv. persoonlijke berichten).

Sta open voor ander meningen, deel je eigen mening en voer er discussie over. Maar laat elkander altijd in zijn of haar waarde. Verschillen in mening mogen echter nooit leiden tot twisten of het met fanatisme verkondigen van het "eigen gelijk", hoe veel gelijk je ook denkt te hebben. Het moderaat zal ingrijpen bij het fanatiek verkondigen van het eigen gelijk, ongeacht wie er gelijk heeft.

Paul

Heb er zelf geen ballen verstand van maar via Google kwam ik bij het volgende, wellicht dat je hier wat mee kan ?  :wink:

https://www.flickr.com/help/forum/en-us/
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site