marantz PM-8 revisie reparatie.

Gestart door HAL9000, december 11, 2015, 18:06:32

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

HAL9000

1.5 maand geleden had ik weer eens een marantz  PM-8 esotec  op de tafel.  Beide  kanalen was  aan geknutseld, een kanaal was daadwerkelijk defect.  Ook de  Phono stage was niet in orde.



miste ook het een en ander.


Andere kanaal was  compleet, echter was deze ook ooit defect  geraakt.



alles nieuw en schoongemaakt.

Goed door gesoldeerd.

nieuwe onsemi, NEEM GEEN  MULTICOMP/NTE wat een meuk is dat zeg!!!


3x48VDC relais, heb hemel en aarde moeten verzetten om deze nieuw te kunnen kopen.

Voeding oud.

voeding nieuw



HELP!


MC phono

Nieuw.

een elko bleek verbrand te zijn samen met een weerstandje.


Voorversterker gereviseerd.

tape EQ nieuw






Hele Nette Versterker  nog, staat volgens mij op markptlaats nu.  Hij zou er een kapitaal mee kunnen maken als hij het op Ebay DE  zou verkopen.

Ik heb wel wat meer ellende ermee gehad.  De 9mm Chinese  meuk torren waren stuk gegaan.  :oops: :x Heb nog een adresje  gevonden die  Japanse had!    pompom
Herstel  de  oude  glorie  van marantz!!

RHK

Knappe revisie en ook zeer mooie fotoreportage!  Zal ook weer prachtig geluid produceren, mooi dat er weer zo een gered is.  :gp:
Marantz AV7706* Rotel RMB-1575* Parasound ZampV3*B&W 702S3* Klipsch RP-504C* Klipsch R-112-SW sub* Hepta Bariton sub* Antimode 8033 SII *Hepta Spring* Atmos Dali Alteco C1*
LG Oled65G1RLA* Panasonic DMP-UB900* RU Connected*

Paul

Mooie klus Jon, hoe is het met de SC / SM 7 set van je broer ?  :roll:
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

HAL9000

Dankjewel RHK!!


Paul,   ja werkt nog goed hoor.  Ga het binnenkort  mee aan de slag, ben net verhuisd en overdonderd met  defect spullen van mensen.  Dus  begin volgend jaar!

Herstel  de  oude  glorie  van marantz!!