Hallo,
Ik ben nieuw hier op het forum, ik lees echter al een poosje mee.
Mijn vorige set was de Cambridge Audio 840 A en 840 C Azur serie, versterker en cd speler. Echter, toen heb ik via de plaatselijke audiohandelaar hier een basis-setje gehad (6005 serie, kan dat?) en dat klonk helemaal niet verkeerd! Sterker nog, ik had het geval dat er een installatie met ballen stond te spelen. Dat heb ik altijd bij de Cambridge gemist...Wel een goede set, maar geen "body", het mocht van mij wel met wat meer power. Ondanks dat ik Monitor Audio Silver RS-8 heb staan, vond ik de Cambridge vlak spelen...
Nu heb ik 2 weken terug erg schappelijk een PM11 S3 op de kop weten te tikken. Een erg fijne versterker, met nogal een groot verschil met de Cambridge. Wat ook wel logisch is, gezien de nieuwprijs. Een cd-speler van Marantz heb ik nog niet, de Cambridge cd-speler staat nu aangesloten op de PM11. Echter, ik heb het gevoel dat dit ook niet zo'n geweldige combi is, volgens mij zijn er wel cd-spelers die veel beter spelen.
Nu komt mijn vraag: Weten jullie een erg goede cd-speler van Marantz, met ook een goede DAC, zodat ik daar mijn Sonos bakje op kan aansluiten, zodat ik met Qobuz kan muziek luisteren? Liever geen SACD-speler, ik heb namelijk helemaal geen SACD's. En ik ben eigenlijk ook niet van plan deze aan te schaffen, deze (vind ik) zijn knetter duur !!
Alvast bedankt voor jullie reactie!