De set van Joboreas

Gestart door Joboreas, oktober 18, 2015, 12:49:44

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Joboreas

Hoi
ik ben jo en kijk geregeld op jullie site.
ik heb er verschillende mooie sets zien staan,daarom heb ik besloten om mijn bescheiden set  ook te plaatsen.
ben benieuwd wat uw reacties zijn en graag zie ik uw tips tegemoet.
mijn setbestaat uit
de sr 5003 av resiever
De ud 5005,bluerayspeler
de cd 5003 cd speler
de luidsprekers zijn de bmw vm1
de supwoofer is een rel t5 .
reserveren wordt vervangen .graag suggesties voor een goede ac resiever onder de 1000 euro
ben van plan om  met dolby atmos te beginnen. Graag daarover ook advies
Dank je wel.

WilliamB

#1
Welkom op het forum, en een mooie set. Kan je een keer wat foto's posten  :yes:

De SR7009 kan je nu nieuw kopen onder de 900 euro, en hier kan je ATMOS op weergeven.
Succes  :yes:
Set 1: Marantz PM11s1, SA11s1/ Auralic Altair G1 / Audio Physic Scorpio 25, tempo VI, Spark 5, Celcius / Atmos Vocal 100Icw 5
Marantz SR8012 / SVS PC13Ultra/Sony VPL-vw590 4K isf/Zidoo z1000
Set 2: Marantz PM7004 /Teac NT-505 /Dynaudio Focus 160 / Rega P3

lo

Hoi Jo,

Welkom hier op ons forum. Ik heb je topic verplaatst naar sets van leden en de topic titel aangepast. Veel plezier hier!
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Joboreas

Dank julli wel voor de and woorden de foto's wil ik graag erop zetten alen weet ik niet hoe dit moet we hebben het geprobeerd maar hun zeiden dat het bestand te groot was dus graag and woord dan kunnen we ze erop zetten. Wat betreft het and woord wat ik kreeg over de sr5009 klopt maar er is ook een sr5010 wat is daar het verschil tussen.ook vertelde de winkelier dat hij yamaha pesoonlijk iets beter vond ik weet dat je persoonlijk beter kunt gaan luisteren maar ben altijd tevreden geweest met marantz en zoek ik ook een av receiver die goed klinkt me muziek bij voorbaat dank mag jo boreas.

sjoek

Welkom op dit mooie forum :-D mooie set hoor.

als je foto's wilt plaatsen en ze zijn te groot kan je indien je windows gebruikt foto openen in paint en dan bij bewerken verkleinen met 50 % zowel horizontaal als verticaal. En dan opslaan. Meestal lukt het dan wel.

Ik heb zelf ook yamaha receiver gehad maar vind persoonlijk marantz een mooier geluidsbeeld geven. Wat meer warmte / emotie ten opzichte van yamaha. Verder was mijn yamaha een prima ding.
De Set: ,Marantz 6170, hd amp1 , bluesound node n130, Boston acoustics a26.

Rob46

Welkom, welkom!  notworthy Iedere keer weer fijn om een nieuw forumlid te mogen begroeten!

Paul

Citaat van: sjoek op oktober 18, 2015, 17:00:14
Welkom op dit mooie forum :-D mooie set hoor.

als je foto's wilt plaatsen
en ze zijn te groot kan je indien je windows gebruikt foto openen in paint en dan bij bewerken verkleinen met 50 % zowel horizontaal als verticaal. En dan opslaan. Meestal lukt het dan wel.

Ik heb zelf ook yamaha receiver gehad maar vind persoonlijk marantz een mooier geluidsbeeld geven. Wat meer warmte / emotie ten opzichte van yamaha. Verder was mijn yamaha een prima ding.
http://nl.tinypic.com/     :wink:
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

sjoek

De Set: ,Marantz 6170, hd amp1 , bluesound node n130, Boston acoustics a26.

xander32

Welkom J., veel lees- en postplezier hier :yes:.

Joboreas

Dank julli wel voor het beantwoorden van mij vragen wat betreft de av receiver.ik ga zowiezo goed luisteren verder komen de foto's er op en hoop op julli mening en hoop nog op tips van julli altijd mooi om te weten mag jo boreas.

Joboreas


Marvin


Joboreas

sorry jongens
fotos lukken niet
misschien op een andere manier?

Paul

Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site