Hallo Forumleden,
Ik had de speler (Online) gekocht hij HifiCorner. Ik heb hun gevraagd wat ik het beste kon doen.
De speler kon het beste naar Audio Service in Elst. Ik kon de speler van Audio Service afgeven bij een Marantz Dealer bij mij in de buurt (Poulissen in Roermond). Hier maakte men een eigen bon aan in hun systeem, de speler werd op beschadigingen gecontroleerd en toen weer verpakt. Ik kreeg via Poulissen een prijsopgave te horen van Audio Service a €387,-. Toen de speler retour kwam kreeg ik alleen maar een factuur van Poulissen.
Op deze factuur staat alleen maar: loopwerk vervangen , Flex vervangen, Laatste Software geinstalleerd, Functietest OK. Ik heb geen bon van Audio Service gezien of gekregen. Ik heb Poulissen hierom gevraagd. Toen kwamen zij met het idee om de Claim over te nemen en dat zij het van begin af aan heel anders zouden hebben aangepakt (eerst contact gezocht met Marantz voor de reparatie). En dit terwijl ik hem zelf bij Poulissen heb afgegeven!?