Marantz UD7006 Unknown Disc

Gestart door Gerard SR7007, augustus 06, 2015, 23:04:15

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Gerard SR7007

Ze hadden reeds contact gehad me Marantz. Die vertelde dat ze beter van tevoren contact op hadden nemen met hun. Nadat de speler reeds gerepareerd was konden zij niet meer alle wegen bewandelen binnen hun organisatie. Maar Pouliisen deed me een aanbod tussen €75,- en €100,-. Dit was wat zij er waarschijnlijk voor mij uit konden halen


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Gerard SR7007

Dit aanbod met lichte tegenzin maar geaccepteerd. Krijg het juiste bedrag nog te horen.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

sjoek

Ik snap dan ook niet wanneer ze een dergelijke klacht aannemen om te behandelen. Dat ze dan niet gelijk er achteraan zijn gegaan in plaats van op de manier zoals het nu verloopt. Maar ja ondanks dat je dan nog een heel dik bedrag hebt betaald voor reparatie mijn inziens, is het toch mooi dat je tenminste nog iets terug krijgt.
De Set: ,Marantz 6170, hd amp1 , bluesound node n130, Boston acoustics a26.

hchifi.nl

Citaat van: Gerard SR7007 op september 01, 2015, 19:47:13
Hallo Forumleden,

Ik had de speler (Online) gekocht hij HifiCorner. Ik heb hun gevraagd wat ik het beste kon doen.
De speler kon het beste naar Audio Service in Elst. Ik kon de speler van Audio Service afgeven bij een Marantz Dealer bij mij in de buurt (Poulissen in Roermond). Hier maakte men een eigen bon aan in hun systeem, de speler werd op beschadigingen gecontroleerd en toen weer verpakt. Ik kreeg via Poulissen een prijsopgave te horen van Audio Service a €387,-. Toen de speler retour kwam kreeg ik alleen maar een factuur van Poulissen.
Op deze factuur staat alleen maar: loopwerk vervangen , Flex vervangen, Laatste Software geinstalleerd, Functietest OK. Ik heb geen bon van Audio Service gezien of gekregen. Ik heb Poulissen hierom gevraagd. Toen kwamen zij met het idee om de Claim over te nemen en dat zij het van begin af aan heel anders zouden hebben aangepakt (eerst contact gezocht met Marantz voor de reparatie). En dit terwijl ik hem zelf bij Poulissen heb afgegeven!?

Ik stuur je even een PM, ik heb informatie voor je
H&C Hifi, al ruim 20 jaar een begrip !

Nu bereikbaar via Whatsapp !! 06-13638838

Onze openingstijden :
ma GESLOTEN
di GESLOTEN
wo 10.00u-19.30u
do 10.00-19.30u
vr 10.00u-20.30u
za 10.00u-17.00u

Tel. 0031 (0) 478-515