Citaat van: René1964 op februari 10, 2016, 19:53:19
Ben nieuw hier op het forum, was zelfs nog van plan mij aan te melden voor de M&G 6 maart, maar gezien de denigrerende opmerkingen in het eerst topic waar ik mij in meng zal ik mijn account spoedig opzeggen als ik die optie kan vinden.
René
Als je zo snel over de rooie bent zeg ik ; doen, overigens vindt ik dat wel vervelend voor jouw als persoon dat maakt het leven er niet gemakkelijker op.
forums dien je dan te mijden.
Ontopic.
De basis lijkt me goed, sb acoustics maakt mooie drivers, goed gebouwd, meten in alle opzichten erg goed.
Eerlijk gezegd hoe kunnen ze het zo goed maken voor die prijs.
Misschien zelfs te goedkoop dat het merk nooit de naam en faam van dure gerenommeerde merken zal krijgen.
Stop die units in een goed ontworpen kast, spendeer veel tijd en moeite in het filter, een goede afwerking kast en je hebt een mooie speaker.
Niks mis mee dat de units zoals eerder al aangegeven van een andere fabrikant komen, waarom zelf ontwerpen als sb acoustics ze op de plank heeft liggen.
Units kosten +- 350 per kant, filter al snel 100-200 aan onderdelen per kant, kosten kastbouw, opslag, transport, etc etc en de verkoper wil er ook aan verdienen.
Die heeft ook een pandje, personeel, en een zee aan kosten.
Dus niet zemelen dat je maar 700 aan units kwijt bent, de rest is geen pure winst.
Nee als je je wil laten oplichten koop je bose surroundsetje, drivertjes kosten echt geen drol.