als reactie op je schouder---> belgie deurne-->orthopedisch centrum > dr decrerque... ja ik moet al 3 jaar 3 tot 6 maanden in een rev centrum in nederland, omdat operen geen functie meer heeft, verdomme ze gewoon, maar in nederland begon het met een onschuldig subluxatietje en deden ze niets aan , na 4 jaar naar belgie en het meteen erin,maar dan komt het nooit meer goed,ook met pennen vastzetten zou geen functie hebben. Frozen shoulder weten ze idd wat de oorzzak is en gaat meestal na 6 maanden spontaan weg, maar de kennis in med is beroerd laag...en altijd fysio eerst..tetwijl ik juist vrel trainde, maar fysio is lastig als je schoudet niet op zijn plek ligt en het beide schoudets zijn....
Maar wat speakers betreft ..dat luisteren is leuk in een winkel, maar je hebt er weinig aan. Ik hem de cm10s2 ook getest,maar bij meer volume ging hij toch met zijn bas en hoog de mist in,bij poulissen in de onbwetkte kamer.
De sonus faber venere 2.5 bleef helde, maar logisch als je de bas niet echt heb... Wel nu de 3.0 goedkoop grhad,
maar als nergens een equaliser op zit, is het puur, maar uk heb mijn mackie mengpaneel, welke analoog is met een aansluiting naar pc, maar dat klinkt duidelijk prettiger. En er zit gewoon een goedkoop crossover in met kleine ferriet spoeltjes, 3 bip condensatoren en wat cermet.
Heb je niet gewoon teveel gedempt??/ verkeerde frequenties. Of je bpuwt een passieve preamp, met een paar warme dales(in hoeverre een weerstand warm kan zijn...). Tja een met een variac is beter maar, beetje duur om te testen, of leen er een. gr rich