Het "7 mille waardig klinken" is jouw eigen inbreng, deze riep bij mij die vraag op.
En niemand verwacht iets van je hoor, ik was gewoon benieuwd of en hoe je bovenstaande zou uitleggen
.
Ik denk dat het idd een kwestie van luisteren is, zo subjectief als wat, maar daar moeten wij het maar mee doen
. Ook jij/juist jij (?) hebt in de loop der tijd genoeg verschillende speakers mogen beluisteren, dat je e.e.a. op waarde kan schatten.
Bij mij oordeelt voorts ook voor een deel 't oog mee.
Dat maakt dat ik vanaf de plaatjes niet direct euforisch ben over de nieuwe Legacy. Desondanks ga ik ze nog wel een keer beluisteren; mijn Glennies passen nou ook niet echt in het huidige speaker design, zijn geen afgeronde hoogglans glimbakken, maar ik ben het ontwerp wel gaan waarderen. En daarnaast compenseren ze dat ruimschoots met hun presteren
.
Citaat van: TurboMarco op maart 07, 2018, 20:58:38
Nou door gewoon te luisteren .
Ik weet dat jij daar anders over denkt ,al predik je zelf altijd door te gaan luisteren .
Goed een 7 mille versterker vind men kennelijk geen probleem zolang die maar in de huiskamer past
edit: ik verdoe mijn tijd hiermee ,de meeste mensen vinden het geluid minder belangrijk dan ik ,nu word van mij verwacht dat ik met bewijzen moet komen dat er geen god bestaat .