Mijn eerste vraag, waarom die onzinnig dure van den hul kabels? En zijn de terminals niet vervangbaar voor nieuwere, betere..... Dat is altijd iets bij hifi vergeleken mijn studio spulletjes, megadure interlinks, terwijl gebalanceerd complexer is , maar veel oplost, kijk in een studio, niets bijzonders, ook de ts aansluitingen niet . Via marktplaats leerde ik een man kennen die erg nette kabels maakt voor een prettige prijs :
jkehifi.nl. Wordt netjes geleverd met een paar garantie. Ik test qua interlinks erg veel uit, en bij rik stoet had ik een paar keer ogata interlinks, maar net als oyaide, welke ik weer voor een appel en een ei kocht van de stanton importeur, ook de digitale versies, aangezien ik veel studio en dj apparatuur heb en dus ook een paar externe audiokaarten, welke ik onzinnig vind. In de desktop ontlast het je systeem en hebt veel meer vermogen.
Maar hifi loopt een beetje achter qua aansluitingen:)....
In feite moeten de verkopers komen meten aan je apparatuur en aan de hand daarvan interlijks bouwen, dat zou 2000euro niet rechtvaardigen, maar daar heb je wel hooggeschoold en ervaringrijk personeel voor nodig.