UD5007

Gestart door Hermanenmonja, februari 04, 2015, 14:31:36

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Damhooligan

Citaat van: Hermanenmonja op februari 08, 2015, 10:33:54
Zo, spiksplinter nieuwe machine staat!

Moet nog echt een sessie houden om te testen, maar 1e indruk is goed hoor! Strak beeld, geen haperingen zoals het oude apparaat had wat nu vervangen is en handige Netflix knop. Zijn meteen aan een proefmaand begonnen...hahaha.
Cd geluid klinkt strak, helder, wellicht iets scherper dan de 67SE, maar welke beter klinkt kan ik (nog) niet zeggen. Wat meer uitproberen dus!

Ben niet zo thuis in het SACD genre, maar heb zin om het een en ander uit te proberen.

Gefeliciteerd.

Ik heb sinds vandaag de 5007 maar dan 2ehands.
Ik had de 5005 maar moest per se netflix hebben,  vandaar de 5007.
Tv in Australië is niet zo goed als in Nederland,  dus netflix is geen overbodige luxe als je graag tv kijkt .
Hoi, ik ben johan, geboren in NL.
maar.. ik woon in australie.

Hermanenmonja

Ja cool!
Heb net zelf een abbonnement op Netflix genomen. We delen het met 3 gezinnen (duurste abb. geeft 4 schermen). Handig!
En erg mooie speler hé?

Succes down under...

Damhooligan

Ja,  daar is netflix wel goed mee bezig.
Zo kun je de prijs lekker laag houden.
Hoi, ik ben johan, geboren in NL.
maar.. ik woon in australie.

Peter Kudelstaart

Nog even een vraagje aan Netflix gebruikers: hoe ervaren jullie de beeld- en geluidskwaliteit van Netflix? Is er een waarneembaar verschil ten opzichte van dvd of blu-ray?
1: Marantz 1060, Marantz 2220, Marantz 2225, Marantz 2015, Pro-ject USB DAC, B&W 606, Senn HD590
2: PM8003, Rotel CD11 Tribute, Wharfedale Diamond 11.2, Bluesound Node N100
3: Rotel A11, Panasonic DP-UB824, Wharfedale 12.3, Bluesound Node N100

Damhooligan

#19
Citaat van: Peter Kudelstaart op maart 30, 2015, 05:35:44
Nog even een vraagje aan Netflix gebruikers: hoe ervaren jullie de beeld- en geluidskwaliteit van Netflix? Is er een waarneembaar verschil ten opzichte van dvd of blu-ray?

Hangt af van een paar factoren.
1 internet verbinding.
En 2 het apparaat dat je gebruikt.
Bijvoorbeeld kijken via pc is beperkt to 790p omdat de browser een beperking heeft.
En of het in hd verkrijgbaar is van netflix.

Ik vind in het algemeen zit de kwaliteit tussen dvd en bluray in.
Duidelijk veel beter dan dvd.
Maar een bluray is toch weer beter.
Hoop dat dat een beetje helpt

Hoi, ik ben johan, geboren in NL.
maar.. ik woon in australie.

Xplod

#20
Hoi iedereen,

sorry dat ik dit oude topic nog eens vanonder het stof haal maar ik vroeg me af hoe de de UD5007 zich gedraagt bij het afspelen van .mkv's vanop een NAS. Zijn er bvb. subtitle issues waarvan ik hoor te weten ??

Verder .... hoe speelt deze gewone cd's af en zou hij daarin een match kunnen zijn voor mijn CD6003 ?

Edit:
De UD5007 is ondertussen in mijn bezit. In de mediaplayer modus schiet hij toch wel te kort. Een mkv over netwerk afspelen gaat schokkerig. Mijn Minix X8-H gaat daar uiteraard een pak beter mee om.
Marantz SR5004 :: PM7004 :: CD6003 :: NA7004 :: UD5007
Klipsch RF-7 :: RC35 :: RB-15 :: RW-12D (sub)
RF-7 on SoundCare Superspikes
Vintage TT Marantz Model 6350 :: Ortofon 2M Red ::
Vintage DCC Marantz DD-82
W&M Audio LS-03 LS cable