Hoi Xander,
Ja dat kan je wel zeggen ja, heb er zelf een hoop tijd ingestoken om uit te vinden wat de best mogelijke optie zou kunnen zijn en daar had ik jullie advies bij nodig.
Jammer dat er verder niemand reageert betreft de M&G, wil me graag verder verdiepen in de mogelijkheden van de audiowereld. Ik ben nog maar een beginner op het gebied van audio maar vind het een geweldige hobby, duur weliswaar maar voor mij is het het zeker waard.
Mijn vrouw is er alleen niet altijd over te spreken en aangezien ik een kleine rond heb lopen van 1½ jaar is het ook altijd oppassen geblazen.
Maar goed, nogmaals top dat jij/jullie me geholpen hebben met het maken van een beslissing.
Ik zit me gek te maken op de PM11S3, vind het zo'n mooie bak echt een beest! en krijg van Marcel H&C een mooie inruilprijs aangeboden...
Maar anderzijds is het beter denk ik om de SA14S1 aan te schaffen vanwege zijn kwalitatieve DAC en cd speler.
Moeilijke keuze maar één van deze 2 opties gaat het worden, dat is zeker. Losse DAC gaat het niet worden en ook geen NA speler.
Heb gisteren nog even goed zitten luisteren naar de UD5007 tezamen met de PM14S1, cd opgezet van dead can dance, toch klinkt dit al heel goed samen met de speakers, deze geven echt heel veel detail je hoort elk instrument en de voice van de man en vrouw in de desbetreffende tracks zijn geweldig. Krijg gewoon kippevel soms, heerlijk om zo effe een uurtje voor jezelf te nemen.
Ik wens je een goed weekend en wie weet ontmoeten we elkaar eens op een M&G of elders.
Groetjes
Gerard