@ joep ,
Citeer"Wat denk je dat een opnametechnicus doet" is dus totaal onbelangrijk hij is slechts een instrument welke de goedkeuring van de artiest nodig heeft om ook maar een knopje aan te mogen raken.
Volgens mij mis je iets , wat meen jij op die afbeelding waar te nemen ?
Ben je wel eens bij een opname aanwezig geweest , of heb je überhaupt wel eens een studio van binnen gezien ?
Een opnametechnicus is aangenomen omdat hij z,n vak verstaat , niet om loonslaaf van een muzikant te zijn .
CiteerCorrigeren staat gelijk aan vervormen zodat andere tekortkomingen minder opvallen.
Dus ontwikkelaars en producenten van merken zoals Hypex,Meridian,AVI,Dynaudio , en de lijst is te lang om op te noemen , die ontwikkelaars zitten er helemaal naast ?
Die maken immers in hun top-line gebruik van elektronische correctie .
Heb je enig idee wat een passief gefilterde , en van een passief correctienetwerk voorziene luidspreker doet ?
Ik denk ...nee ik weet het zeker dat je dat niet weet , maar ondertussen ga je toonregeling toepassen met kabeltjes , althans dat denk je
edit: elke actieve subwoofer maakt gebruik van een elektronische correctie , zullen we dan ook meteen alle subwoofers afserveren ?
Om terug te komen op een staande golf , een staande golf kan zich ook uiten door een zwakke laagweergave ,lees daarom de door andere leden aangehaalde links eens aandachtig door .