Hallo,
Ik ben nieuw hier op het forum en heb al wat zitten rond zoeken naar soortgelijke problemen.
Even beschrijven :
Ik heb sinds een tweetal weken een nieuwe PM6005 in combinatie met een CD6005 en Sonos Connect.
De versterker was eerst aangesloten op oude bose-speakers maar nu heb ik een koppel B&W CM8 speakers gekocht en die er op aangesloten.
De versterker was bij de Bose-speakers al éénmaal in protect mode gegaan maar daarna was het niet meer gebeurd (ik zette de versterker ook niet echt luid). Nu gaat hij in protect mode als het volume op een goeie 40% staat (11u) en telkens als er een song een kleine halve minuut speelt (Pink Floyd, Jethro Tull,...).
Ik heb al een aantal zaken geprobeerd, alles losgemaakt en terug aangesloten maar het probleem blijft. De speakerdraden liggen niet tegen elkaar en er zijn ook geen andere loszittende verbindingen...
De speakers zijn bi-amping aangesloten.
Op lager volume blijft de versterker normaal werken.
Heeft iemand dit probleem ook al ervaren met een PM6005 en wat is een mogelijke oplossing?
Ik heb op het net al een aantal gelijkaardige gevallen gezien met andere types van versterkers maar nog niet echt over de PM6005 en ook nog geen echte oplossing gelezen.
Alvast bedankt voor de hulp
Kurt