Marantz SM-80

Gestart door drums97, januari 01, 2015, 19:27:18

Vorige topic - Volgende topic

drums97

Hallo ik kan van iemand een SM-80 overnemen.
Ik weet alleen niet wat de waarde is van zo'n eind versterker.

Kan iemand mij helpen?

Bvd Dank.

audiof. zonder budget

welkom op dit forum...

De prijs?? tsja... wat denk je van "wat de gek ervoor geeft"?? Verder is de vraag; wat wil jij ervoor geven en wat vragen ze ervoor??

De staat van het apparaat is ook niet onbelangrijk, nl. zijn er onderdelen vervangen (caps bijv.) en door wie is het gedaan? Vaak worden oudere apparaten volledig nagekeken aangeboden en als je dan doorvraagt blijkt dat het stof er uitgeblazen is....
Nunquam perfectum, Marantz PM-80, Marantz SA 8400
Set 1: Marantz SR7005, UD7006, Floating Cameleon Queen, Cameleon Melody, Cameleon Voice, 2x Klipsch KSW-10
Set 2: Pioneer VSX-LX52, BDP-LX52, 2x Pioneer S-71k, SS-LAC505ED , SS-LA500ED, BK-XXls400df

i2Paq

Precies.

De SM80 is wel een redelijke eindversterker maar heeft zeker revisie nodig.

Is het een zwarte of champagnekleur en heeft hij Zamac zijpanelen?
Het feit dat licht sneller gaat dan geluid kan mogelijk verklaren dat iemand een helder licht lijkt, totdat hij begint te praten...

drums97

Bedankt voor jullie reacties.
Het is de Champagne kleur, deze om precies te zijn:
http://link.marktplaats.nl/m882381755

Zoals wordt aangegeven, is ie gereviseerd en met garantie, dus lijkt me een goede deal.

Ik ben gisteren wat gaan snuffelen hier op het forum. Wat een kennis hiero, geweldig  pompom

Even voorstellen lijk tme ook wel netjes.
Ik ben Ronny, 37 jaar en ik wil m'n zolder gaan verbouwen tot luister-/muziekruimte.
Ik heb nu een Denon PMA-860 en ben op zoek naar iets beters. Ik drum namelijk en deze komt eigenlijk te kort.
Deze speelt overigens op Tannoy Mercury 3, maar wil deze gaan vervangen met twee JBL E80 (staan beneden in de HT).
Ik ben eigenlijk altijd wel fan geweest van Denon, maar wil toch een keer wat anders proberen en zit te kijken naar Yamaha, Rotel of Marantz. Een maat van me heeft de PM-80SE met klipsch en een Thorens, man man, wat een geluid  HB
Ik zit te denken om deze te combineren met een Yamaha C6 of Rotel RA-980BX en wil in de toekomst wel ook andere speakers.
Ik zou graag willen weten of dit kan werken?
Alvast bedankt voor jullie reacties.
Mvg Ronny

Cornelis1921

stupid Ronny, i.i.g. van harte welkom hier, ook namens mij. :wav: byebye
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

Rob46

SB_Marantz

Mijn eerlijke advies: Laten staan!

Facts count.

CLASSICMARANTZ@GMAIL.COM

drums97

Thx.
Alleen rijst de vraag natuurlijk; want?

AkTeVox

Citaat van: drums97 op januari 02, 2015, 13:39:40
Thx.
Alleen rijst de vraag natuurlijk; want?

Een nazichtje is geen revisie.  :wink:

capri9000

Heb er al ééns langs geweest en iets gekocht..............Zal dit niet meer doen......

AkTeVox

Citaat van: capri9000 op januari 02, 2015, 16:08:38
Heb er al ééns langs geweest en iets gekocht..............Zal dit niet meer doen......

Is dit Ron audio? Zo ja ver wegblijven !!!!!
Heb er niks dan negatief overgelezen.

capri9000

Citaat van: AkTeVox op januari 02, 2015, 16:15:18
Is dit Ron audio? Zo ja ver wegblijven !!!!!
Heb er niks dan negatief overgelezen.
Inderdaad the one and only........zeer vriendelijk dat wel

HAL9000

Laten  staan!!   die  SM80  dingen  kunnen  soms  intern  zwaar  beschadigd  zijn  door  lekkende  elko's .
Ik  heb  nog  een goude  staan  die  kan  je  weg gooien. 

Herstel  de  oude  glorie  van marantz!!

drums97

Kijk dit is nou precies "why I love forums". HB
Thx met zn allen  notworthy

Alleen nu  HLP
Wat is nu een verbetering tov. de PMA-860? Mss een PM-80SE?