Marantz pm6a

Gestart door willem50, december 23, 2014, 19:39:09

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Maurice

Gefeliciteerd, mooie speakers, heb er ooit heeel uitvoerig naar geluisterd, heeft mij fan gemaakt van het Deense geluid!
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

willem50

De pm6a staat voor revisie bij SB marantz ( wilfred), oorzaak is al gevonden :lol:, wordt verder helemaal nagekeken en waar nodig gereviseerd. Volgende week waarschijnlijk klaar!

bas focal marantz

Dat werd tijd dat ie onderhanden word genomen, ik zei je al gewoon doen.

willem50

morgen ga ik hem halen, gemaakt en gereviseerd voor 150 euri, in totaal 250 betaald voor deze mooie versterker. Ben zeer benieuwd

bas focal marantz

Top, veel plezier ermee.

audiof. zonder budget

Nunquam perfectum, Marantz PM-80, Marantz SA 8400
Set 1: Marantz SR7005, UD7006, Floating Cameleon Queen, Cameleon Melody, Cameleon Voice, 2x Klipsch KSW-10
Set 2: Pioneer VSX-LX52, BDP-LX52, 2x Pioneer S-71k, SS-LAC505ED , SS-LA500ED, BK-XXls400df

willem50

Morgen zal ik wat fotos posten als ik hem binnen heb.
Ik moet zeggen dat ik nu een paar weken met een 1060 en dynaudio audience 70 draai en daar geniet ik al enorm van. De 1060 heeft ook een heerlijke sound :-D

SB_Marantz

Citaat van: bas focal marantz op februari 04, 2015, 01:39:10
Dat werd tijd dat ie onderhanden word genomen, ik zei je al gewoon doen.

Er was lekker in gespitbakt.....enfin.....ziet er weer goed uit en werkt zoals het hoort.
Kan helaas geen foto's plaatsen...camera kabel is foetsie.

Facts count.




CLASSICMARANTZ@GMAIL.COM

SMarcel

Citaat van: SB_Marantz op februari 10, 2015, 16:50:21
Kan helaas geen foto's plaatsen...camera kabel is foetsie.

Jemig Wilfred, jij gaat mij niet wijs maken dat er ergens op jouw werktafel tussen als die elektronica en kabels niet iets ligt waar jouw camera op aangesloten kan worden. :no: :yes:

Groeten,

Marcel

SB_Marantz

Nee, helaas.
Ik zal wel eens bij de elektronica boer gaan kijken.
Facts count.




CLASSICMARANTZ@GMAIL.COM

willem50

Ik heb hem thuis en staat nu lekker te spelen, en idd probleem is opgelost.
Had een paar weken met de 1060 gespeeld en ben daar nu wat aan gewend. Die 1060 klinkt toch ook erg lekker, dat is de volgende die voor een revisie gaat, die wil ik eigenlijk weer als nieuw laten klinken en wellicht hou ik die dan als hoofdversterker.

SB_Marantz

Dat het probleem opgelost is hoorde je hier reeds.
En nog hartelijk dank!
Ik ga vanavond wel maar zal er zo rondt de 80 Kg minder aanhangen. ;-)
Facts count.




CLASSICMARANTZ@GMAIL.COM

willem50

Dat lijkt me wel verstandig, je hebt maar 1 rug. En een rug voor een revisie is iets lastiger als er werkelijk problemen ontstaan. Nu is squatten met 100 kilo heel netjes hoor, ik doe het je niet na :-D
Take care :wink:

SB_Marantz

100 is peanuts als je 180 x 3 kunt.
Maar ben blij dat ik je advies opgevolgt heb.
Ik ga een weekje ''de-loaden.''
Facts count.




CLASSICMARANTZ@GMAIL.COM

i2Paq

Toch maar te koop gezet?
Het feit dat licht sneller gaat dan geluid kan mogelijk verklaren dat iemand een helder licht lijkt, totdat hij begint te praten...