Canton Vento 890 DC - 2e ls. is ook geleverd!

Gestart door LeCram, november 30, 2014, 11:54:49

Vorige topic - Volgende topic

arjan1312

Marco, dat is balen. Hopelijk staat op pakbon van bezorgdienst dat er niet twee geleverd zijn en waarvoor nu is getekend.

Heeft deze pakketdienst geen track en trace, waarbij je van af verzenden winkel kan alles kan volgen?

Hopelijk komt het snel goed!

Groeten, Arjan

PM 11S3 / Sony cd-speler
Canton Vento 890.2 DC met Atlas Equator Mk II bi-wire kabels
Chord Hugo Dac

RP

Marco, leef erg met je mee man, 15 december besteld en nog niets .....nou ja te weinig dan.
Ik zou zowiezo contact op nemen met de bezorgdienst en vragen hoeveel collis (transportterm voor eenheden) zij van jouw bestelling in hun systeem hebben staan.
De kans bestaat dat er een bij hun is achter gebleven in de loods.
Vroeger kreeg je altijd een kopie van de vrachtbrief waar dit op stond als je voor een vracht tekende maar helaas gaat dit tegenwoordig alleen maar op zon digitaal apparaat waar je een krabbel in het venster moet zetten en de klant krijgt verder geen kopie.
Hoop ontzettend voor je dat dit probleem wel heel snel wordt opgelost!
marantz pm80, marantz cd6004, monitor audio Bronze 6 Yamaha ct800 jke mgk 226 vandamme blueseries

Marantz 81

das mooi balen ,weet je al wat meer inmiddels ?

sjoek

Zoo dat is lullig eerst al een hele tijd wachten en dan maar 1 geleverd krijgen. Hoop voor je dat de andere snel geleverd word zonder gedonder.
De Set: ,Marantz 6170, hd amp1 , bluesound node n130, Boston acoustics a26.

LeCram

Bij track&trace staat dat er 1 zending  is afgeleverd en 1 zending is ontvangen door postNL.
Wacht maar even af dus  :-(

Gr. Marcel
Accuphase E-280 | Auralic Vega S1 + S1 voeding | Marantz UD5007 | Pro-ject  Debut Carbon EVO | Pro-ject Phono Box S3 b | Fyne audio F501sp | LG OLED55G1RLA | AppleTV | QNAP TS-251A

Marantz 81

Dat scheelt in ieder geval zelfde geld was die kwijt geraakt

klinkt het een beetje in Mono  clown1

SMarcel

Ik begin nu toch wel heel huiverig te worden m.b.t. de woorden welke jij als eerste in dit topic noemde en dat is: 2 voor de prijs van 1!!!

Dat neemt men nu wel heel letterlijk, één betalen is dus maar één leveren.

Reageren naar de leverancier lijkt mij de enige optie want zij doen de verzending.

Succes,

Marcel

audiof. zonder budget

Citaat van: SMarcel op januari 05, 2015, 10:56:20
Ik begin nu toch wel heel huiverig te worden m.b.t. de woorden welke jij als eerste in dit topic noemde en dat is: 2 voor de prijs van 1!!!

Dat neemt men nu wel heel letterlijk, één betalen is dus maar één leveren.

Reageren naar de leverancier lijkt mij de enige optie want zij doen de verzending.

Succes,

Marcel

Ik wil niemand angst aanjagen met de volgende vraag: weet je zeker dat je een stel hebt besteld?? Vaak zijn luidsprekers bestelbaar per stuk...en een veel gemaakte fout bij bestellen van luidsprekers is dat men denkt 1 set te bestellen en dan blijkt dat het slechts 1 stuks is violent1 violent1
Nunquam perfectum, Marantz PM-80, Marantz SA 8400
Set 1: Marantz SR7005, UD7006, Floating Cameleon Queen, Cameleon Melody, Cameleon Voice, 2x Klipsch KSW-10
Set 2: Pioneer VSX-LX52, BDP-LX52, 2x Pioneer S-71k, SS-LAC505ED , SS-LA500ED, BK-XXls400df

SMarcel

Ik heb net eens even het Ibood forum gelezen (http://nl-nl.forum.ibood.com/products/569-141130/duo-pack-canton-vloerspeakers/comment-page-4/#first-comment) maar wat een puinhoop maakt die leverancier ervan.

Er zijn veel slachtoffers die of niets, of een gedeeltelijke zending ontvangen. Ik heb dit echt met verbazing zitten lezen.

Marcel ik zal voor jou duimen dat het nog goed gaat komen.

Groeten,

Marcel

Gino

Hoi Marcel ik heb de set rond de 30ste binnen gekregen ook via ibood besteld. Maar helaas is het bij mij ook niet goed gegaan, had zwart besteld helaas witte gekregen. Ze staan nu nog in de verpakking in de hoop dat iemand wilt ruilen want ibood kan geen zwarte meer regelen voor mij. Heb ondertussen wel een nieuwe receiver gekocht ( marantz sr 6009 )

WilliamB

Balen Marcel  nopompom Hopelijk komt alles goed.
Set 1: Marantz PM11s1, SA11s1/ Auralic Altair G1 / Audio Physic Scorpio 25, tempo VI, Spark 5, Celcius / Atmos Vocal 100Icw 5
Marantz SR8012 / SVS PC13Ultra/Sony VPL-vw590 4K isf/Zidoo z1000
Set 2: Marantz PM7004 /Teac NT-505 /Dynaudio Focus 160 / Rega P3

LeCram

Heb gereageerd op het forum en naar de klantenservice, hoop maar dat het goedkomt  :-(
Accuphase E-280 | Auralic Vega S1 + S1 voeding | Marantz UD5007 | Pro-ject  Debut Carbon EVO | Pro-ject Phono Box S3 b | Fyne audio F501sp | LG OLED55G1RLA | AppleTV | QNAP TS-251A

bas focal marantz

HLP om gek van te worden al die webwinkels HLP

LeCram

pompom 19.30 ging de deurbel, daar stond de bezorger met het 2e pakket!
Na alle berichten op het forum van ibood en tweakers had ik er een hard hoofd in, maar uiteindelijk toch goed gekomen.
Direct uitgepakt en allebei aangesloten.
Nu eerst eens paar dagen inspelen en dan eens goed gaan luisteren  :wink:

xander32

hello

Citaat van: LeCram op januari 12, 2015, 21:03:23
pompom 19.30 ging de deurbel, daar stond de bezorger met het 2e pakket!
Na alle berichten op het forum van ibood en tweakers had ik er een hard hoofd in, maar uiteindelijk toch goed gekomen.
Direct uitgepakt en allebei aangesloten.
Nu eerst eens paar dagen inspelen en dan eens goed gaan luisteren  :wink: