Jouw foto met die driver heeft in vergelijk met mijn 15" drivers nog een behoorlijk dikke draad, zeker in vergelijk met dat visdraadje wat richting mijn tweeter gaat.
Iedereen denkt, gelooft en beleeft maar wat hij of zei zelf wil. Ik denk wel beter te weten.
Stroom is stroom, basta. Ook zwakstroom kiest net als zijn broer de weg van minste weerstand. Waar die weerstand uit bestaat maakt geen donder uit. 220v door een kleerhanger van de stomerij doet nog steeds pijn.
Of die geleidende draad nu op houtjes met lood, koper of goud rust doet daar niets aan af.
Maar een ieder moet en mag zijn eigen waarheid of bevindingen er op na houden en hier, liever elders, spuien.
Stroom is stroom, de auditieve verandering/verbetering zit in je koppie. Niet in het draadje. En zeker niet in daar waar je draadje op rust.
Ja ik weet dat dit een topic is om reacties uit te lokken, -en ja ik weet dat heer Xander ook weer niet zó ver zal gaan.
Al merkt hij verandering met netsnoeren, luidsprekerdraad en interlinks. Ook zijn Tannoy's zijn intern vrij simplistisch bekabeld en gefilterd. Bastá.....!!