set van tvk

Gestart door tvk, augustus 27, 2014, 11:13:16

Vorige topic - Volgende topic

tvk

Citaat van: pameijer op januari 05, 2015, 23:58:23
Ik zie Michael Jackson's Dangerous album, geniet er van, is een onderschat album!

Dat is ook een mooi album. Klankmatig ook

tvk

De sa17 is inmiddels terug.
De vorige eigenaar heeft hem laten repareren.
Het loopwerk was defect.  Terwijl er net een nieuwe in zat. Het is gemaakt binnen het garantietermijn gelukkig.
ik hoop dat de speler weer even mee kan. Maar goed zo'n 'nieuw' loopwerk is natuurlijk ook al gauw 10 jaar oud.
de speler klinkt wel erg fijn samen met de pm14

jrm

Gelukkig dat dit toch nog zo keurig is opgelost.
Veel luisterplezier! hello hello

tvk

Het was van korte duur. De sa17 is overleden.
Error verschijnt op het display

tvk

Weet iemand nog een cd17mk3ki  of een cd14 staan?

tvk

De marantz cd14  is eindelijk gearriveerd.
De beste speler in mijn set tot nu. Geweldig apparaat. Gaat veel verder dan een sa17. Wat een misbaksel was dat zeg.

xander32

Prachtig  notworthy.. Ik blijf erbij dat die Premium componenten van weleer er echt beter uit zien dan de huidige  :yes:..

Cornelis1921

Citaat van: xander32 op april 25, 2015, 15:51:23
Prachtig  notworthy.. Ik blijf erbij dat die Premium componenten van weleer er echt beter uit zien dan de huidige  :yes:..
:gp: :yes:
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

tvk

Citaat van: xander32 op april 25, 2015, 15:51:23

Ruilen tegen jouw  pm11s3?

Was even zoeken naar een mooie cd14.
Deze heb ik via hifi.nl.  Komt uit België. Ver van  huis maar wel in perfecte staat met alle toebehoren en doos.

Hoop dat ik hier meer geluk mee heb dan met de sa17, wat een draak dat marantz zulke producten uit brengt

erik62

Mooie set. Geniet ze!

tvk

Citaat van: erik62 op april 25, 2015, 19:08:01
Mooie set. Geniet ze!

Dank u. Ik zit nu  te genieten!

Dennis E36

Mooie set inderdaad :wink:
Gebalanceerd aangesloten of met RCA?
Pink Faun - Innuos - Audioquest - Kemp

tvk

Ik heb het met een mooi verzilverde rca kabel aangesloten.
Xlr heb ik op deze set nog niet geprobeerd. Ik heb de cd  speler nog maar net. Hij ziet er uit als nieuw.
Ik heb eerder tussen mijn vincent sp998 en sa93 wel eens xlr kabels geprobeerd.  Ik had toen de audionote anc met xlr en de qed silver spiral rca kabel. Hoe graag ik het ook wou, ik hoorde geen verschil

xander32

Nope :no:.

Al ben ik momenteel zo weinig aan het luisteren dat ik de boel gerust de deur uit zou kunnen doen :roll:.

Citaat van: tvk op april 25, 2015, 19:03:10
Ruilen tegen jouw  pm11s3?

Was even zoeken naar een mooie cd14.
Deze heb ik via hifi.nl.  Komt uit België. Ver van  huis maar wel in perfecte staat met alle toebehoren en doos.

Hoop dat ik hier meer geluk mee heb dan met de sa17, wat een draak dat marantz zulke producten uit brengt

Dennis E36

Citaat van: xander32 op april 28, 2015, 06:43:54
Nope :no:.

Al ben ik momenteel zo weinig aan het luisteren dat ik de boel gerust de deur uit zou kunnen doen :roll:.

Dibs op de Glennies 8-)
Pink Faun - Innuos - Audioquest - Kemp