Géén Marantz(of Accu) maar zeker zo fraai >>>

Gestart door xander32, augustus 22, 2014, 02:29:23

Vorige topic - Volgende topic

SB_Marantz

Gevonden............ben niet onder de indruk voor zover ik dat van deze foto kan beoordelen.
Maar ik ben redelijk met het merk bekend....
Hoewel het ding natuurlijk zijn werk gewoon correct zou moeten kunnen verrichten.

http://www.minaia.com/wp-content/uploads/2014/02/Musical_Fidelity_M6_500i-interno.jpg

Dat wisten we al:

Im Hörtest fielen den Testern nur zwei Eigenarten des Musical Fidelity negativ auf  – und das waren Kleinigkeiten. Zum einen ist der XLR-Eingang nicht im Pegel korrigiert und spielt durch die systembedingte Signaladdition der symmetrierten Signale sechs Dezibel lauter als die Cinch-Eingänge.

Heb de rest van de reclame boodschap vluchtig gelezen.....imo verre van interessant.

Facts count.

CLASSICMARANTZ@GMAIL.COM

Cornelis1921

Als een versterker doet wat hij moet doen, n.l. versterken, mag hij een goede versterker genoemd worden, maar daarvoor hoeft hij geen duizenden EURI te kosten, dat is voornamelijk voor de audio snobs en voor de naïvelingen die nog altijd geloven dat duurder ook altijd beter betekent. :wink:
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

Zoldar

Citaat van: SB_Marantz op augustus 22, 2014, 02:37:59
Gevonden..fc..........ben niet onder de indruk voor zover ik dat van deze foto kan beoordelen.
Maar ik ben redelijk met het merk bekend....
Hoewel het ding natuurlijk zijn werk gewoon correct zou moeten kunnen verrichten.

http://www.minaia.com/wp-content/uploads/2014/02/Musical_Fidelity_M6_500i-interno.jpg

Dat wisten we al:

Im Hörtest fielen den Testern nur zwei Eigenarten des Musical Fidelity negativ auf  – und das waren Kleinigkeiten. Zum einen ist der XLR-Eingang nicht im Pegel korrigiert und spielt durch die systembedingte Signaladdition der symmetrierten Signale sechs Dezibel lauter als die Cinch-Eingänge.

Heb de rest van de reclame boodschap vluchtig gelezen.....imo verre van interessant.

Dat ligt toch niet aan de amp? De uitgangspanning van xlr bronnen is eereder 4 v of meer bij de bron ipv 2v toch?
Speakers: Klipsch RP-280F/RP-160m/RB-10+ BK XXLS400FF
Versterking: Graaf GM50B | Onkyo TX-NR747
Digitaal: Mytek Digital Stereo-192 DSD DAC | JRiver
Analoog: SRM Tech Arrezzo | Ortofon 2M Black | Graham Slee Reflex M
Kabels: Chord | Audioquest | Belden

pameijer

Adviesprijs bij introductie van deze versterker was €5000. Dan vind ik een 2e-handsprijs van €4000 nogal uhm, gedurfd!
Anthem MRX1120 / Sony UBP-X800M2 / Technics SL2000 + NAD PP2i/ Apple TV 4K + Nvidia Shield + Vero 4K+/ Vu+ Duo2 / LG 55C7 / JVC X7900 met iVisions Cinema 4K 260 cm / AVI ADM9.1RS actives front en center + AVI DM5 rears + 4x Micca M8C + Rythmik E15

Marantz 81

Citaat van: pameijer op augustus 22, 2014, 06:56:40
Adviesprijs bij introductie van deze versterker was €5000. Dan vind ik een 2e-handsprijs van €4000 nogal uhm, gedurfd!

lijkt me ook ja  :? waarschijnlijk vergulde pluggen  clown1

audiof. zonder budget

Weet je wat het voordeel is om deze aan te schaffen??? Dan zal er vast wel iemand zeggen; "mijn versterker is beter, want hij was veel duurder dan die van jou". Tenslotte als het duurder is, dan is het ook beter nietwaar?? clown1 clown1 clown1
Nunquam perfectum, Marantz PM-80, Marantz SA 8400
Set 1: Marantz SR7005, UD7006, Floating Cameleon Queen, Cameleon Melody, Cameleon Voice, 2x Klipsch KSW-10
Set 2: Pioneer VSX-LX52, BDP-LX52, 2x Pioneer S-71k, SS-LAC505ED , SS-LA500ED, BK-XXls400df