Marantz PM11S3 zwart 1999 euro bij correct?

Gestart door Marantzer, augustus 07, 2014, 19:14:19

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Marantzer

PM-11S1, SA-15S2, B&W CM10, SBT & BOTW

joep

Als het klopt is het een gouden (zwart) koopje.
Kom dat spul normaal niet tegen onder de € 2200,00

pameijer

#2
En zo is de tweedehandsmarkt weer naar de kl*te  :|. Je bent een early adopter, met geld, en wisselt regelmatig van gear. De hifihandelaar verdient lekker aan je maar verpest volledig de kans om normaal weer een andere versterker aan te schaffen zonder met veel verlies je PM-11S3 te verkopen. Laat ze gewoon meteen dit ding voor een realistische prijs aanbieden, een nieuwe Marantz kopen wordt een steeds dommere bezigheid.

PS: De PM-11S3 is nu bij Correct even duur als de PM-14S1, lekker correct ja....
Anthem MRX1120 / Sony UBP-X800M2 / Technics SL2000 + NAD PP2i/ Apple TV 4K + Nvidia Shield + Vero 4K+/ Vu+ Duo2 / LG 55C7 / JVC X7900 met iVisions Cinema 4K 260 cm / AVI ADM9.1RS actives front en center + AVI DM5 rears + 4x Micca M8C + Rythmik E15

xander32

Ik denk er iig. even serieus over na voor deze prijs  :yes:.

WilliamB

Set 1: Marantz PM11s1, SA11s1/ Auralic Altair G1 / Audio Physic Scorpio 25, tempo VI, Spark 5, Celcius / Atmos Vocal 100Icw 5
Marantz SR8012 / SVS PC13Ultra/Sony VPL-vw590 4K isf/Zidoo z1000
Set 2: Marantz PM7004 /Teac NT-505 /Dynaudio Focus 160 / Rega P3

Marantzer

Als dit geen foutje op de website of een demo model is, dan is het een nobrainer om over te stappen ...

kan iemand niet even langs correct rijden om het te bevestigen  :kwijl:

PM-11S1, SA-15S2, B&W CM10, SBT & BOTW

xander32

Citaat van: WilliamB op augustus 07, 2014, 21:42:49
Volgende upgrade  :-)
Ach, de prijs is wel aantrekkelijk, maar het buizenverhaal heb ik ook nog niet uitgesloten.
Ik slaap er nog maar een paar nachtjes over 8-).

Cornelis1921

#7
Citaat van: pameijer op augustus 07, 2014, 20:21:25
En zo is de tweedehandsmarkt weer naar de kl*te  :|. Je bent een early adopter, met geld, en wisselt regelmatig van gear. De hifihandelaar verdient lekker aan je maar verpest volledig de kans om normaal weer een andere versterker aan te schaffen zonder met veel verlies je PM-11S3 te verkopen. Laat ze gewoon meteen dit ding voor een realistische prijs aanbieden, een nieuwe Marantz kopen wordt een steeds dommere bezigheid.

PS: De PM-11S3 is nu bij Correct even duur als de PM-14S1, lekker correct ja....
"Wij" hebben nu eenmaal "allen" met elkaar afgesproken de regels en wetten van der vrije markteconomie te huldigen èn te respecteren. Waarom? Omdat "wij" daar nu eenmaal met ons "allen" voor dit systeem gekozen hebben. Niet waar? Ik zou zeggen: tel de zegeningen van het moderne kapitalisme, want de daarin inherente inkomensongelijkheid zorgt er ook voor dat jij jouw audio hardware op niveau kunt houden. Het wordt anders sappelen, waartoe de minder fortuinlijken (soms levenslang) tot veroordeeld zijn. Al hoor je mij niet klagen, integendeel. :schater: notworthy byebye
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

Rob46

Vaag dat dit allemaal zo snel bij Marantz gaat. Je zal vorige week maar een S3 nog voor 4k gekocht hebben!  :|

joep

Iedereen hier wist dat de PM-s3 voor bijna de helft op de markt zou komen.
Heb je het volle pond betaald dan ben je dom of kon je gewoon niet wachten en interesseerde het geld je geen zier.
Niets mis mee. Dat weet je als je Marantz koopt. Ik snap echt niet waarom iemand daar nu problemen mee heeft, we wisten dat toch allemaal al.

Rob46

Citaat van: joep op augustus 07, 2014, 23:11:02
Iedereen hier wist dat de PM-s3 voor bijna de helft op de markt zou komen.
Heb je het volle pond betaald dan ben je dom of kon je gewoon niet wachten en interesseerde het geld je geen zier.
Niets mis mee. Dat weet je als je Marantz koopt. Ik snap echt niet waarom iemand daar nu problemen mee heeft, we wisten dat toch allemaal al.

Even nuanceren Joep, wij zijn niet iedereen. Er zijn nog genoeg mensen die er misschien jarenlang voor hebben moeten sparen maar helaas niet deze informatie hadden bij aankoop. Hard gelach dan als je enige tijd later dezelfde versterker voor maar liefst € 2.000,00 goedkoper tegen komt. Ik weet niet wat ik hier van moet vinden, hoewel, ja, eigenlijk wordt je gewoon keihard gen....! 

joep

Jaren sparen kan niet daar dat ding nog niet zo lang op de markt is. Verder kan ik me niet indenken dat iemand hier regelmatig op het forum komt niet weet dat het na 9 maanden altijd uitverkoop is bij Marantz.

Cornelis1921

 stupid Volgens de wetten en regels van "onze" vrije markteconomie staat een ieder het prijsdumpen vrij! :yes:
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

darkcoot

Ik heb de PM11s3 in januari gekocht, maar niet voordat ik hier op het forum gevraagd heb of iemand contacten/tips had mbt prijs/winkel. Is altijd aan te raden.
Dat scheelde toen al een enorm bedrag tov van de adviesprijs.  Dat de prijs inmiddels verder is gezakt is all in the game......jammer, maar niets nieuws. Wel ontzettend lullig voor diegene die de volle mep betaald hebben.
*PM11S3
*SA8003
* Metrum Octave MK2 +USB: heel blij mee
* Spendor A9
* VPI Scout 1.1
*Kimber 8PR LS kabel
*Netgear Readynas
*jRiver
*Xbox one

pameijer

Citaat van: joep op augustus 07, 2014, 23:11:02
Iedereen hier wist dat de PM-s3 voor bijna de helft op de markt zou komen.
Heb je het volle pond betaald dan ben je dom of kon je gewoon niet wachten en interesseerde het geld je geen zier.
Niets mis mee. Dat weet je als je Marantz koopt. Ik snap echt niet waarom iemand daar nu problemen mee heeft, we wisten dat toch allemaal al.
Hier is het bij een groot aantal wellicht bekend, maar de meeste Marantzbezitters zijn hier dus niet. Sowieso is dit wel onverwacht, premium modellen gaan doorgaans veel langer mee en worden pas bij EOL afgeprijsd. De PM-11S3 kwam in sept. 2012 uit, de PM-11S2 in okt. 2008. Dat ze nu na 2 jaar al in de uitverkoop gaan, en dan ook nog eens voor de HELFT van de reguliere prijs (H&C Hifi niet meegerekend...) is ronduit belachelijk. Ws. heeft Correct een overvoorraad oid, ik weet het niet. En het feit dat we het allemaal wel weten betekent nog niet dat het klantvriendelijk is.
Anthem MRX1120 / Sony UBP-X800M2 / Technics SL2000 + NAD PP2i/ Apple TV 4K + Nvidia Shield + Vero 4K+/ Vu+ Duo2 / LG 55C7 / JVC X7900 met iVisions Cinema 4K 260 cm / AVI ADM9.1RS actives front en center + AVI DM5 rears + 4x Micca M8C + Rythmik E15