Wat vinden de members van het forum cq site?

Gestart door PM95, september 07, 2007, 01:41:28

Vorige topic - Volgende topic

TurboMarco

Citaat van: Austin Powers op september 24, 2007, 21:48:40
Een paar punten van kritiek zijn:

1. De leesbaarheid moet verbeterd worden, ziet er in mijn ogen ook wat saai uit, het gehele forum
2. De gehele look van het forum moet veranderen, dus het moet er aantrekkelijker uit gaan zien, alles ziet er in    mijn ogen een beetje hetzelfde uit.

Verder een goed forum maar zou meer leden mogen hebben, lijkt me dat veel mensen Marantz goed vinden.

met moeten bedoel je dat het wenselijk is :wink:
Rotel RAP 1580mk2, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, D9, D7 Behringer A800, Edifier R1800 ,subs: REL T9X, Beyma-Dayton-Hypex 2x12 , Velocity-Seas-Hypex 8+10

5.1.4

Philips 75PUS8303

Austin Powers

Citaat van: Maurice op september 24, 2007, 22:07:05
In welke richting zit je te denken? Wat bedoel je met de leesbaarheid?
Persoonlijk vind ik het goed leesbaar.
Ik zou zeggen, promoot dit forum!
Wat meer rust in leesbaarheid, dus andere kleuren, andere achtergrond etc.

Austin Powers

Citaat van: Marco op september 24, 2007, 22:09:54
met moeten bedoel je dat het wenselijk is :wink:
Ja wenselijk, misschien wordt er wel niets mee gedaan. Probeer eens wat anders zou ik zeggen en vraag de meningen hier.

TurboMarco

Rotel RAP 1580mk2, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, D9, D7 Behringer A800, Edifier R1800 ,subs: REL T9X, Beyma-Dayton-Hypex 2x12 , Velocity-Seas-Hypex 8+10

5.1.4

Philips 75PUS8303

TurboMarco

Tot nu toe zijn de members wel content met deze opzet  8-)

5.1.4

Philips 75PUS8303

ll0ll

Het grootste gemis vind ik een actieve topics pagina. Je hebt nu onderaan de startpagina een lijst met 20 actieve topics, maar op een beetje drukke dag heb je veel meer actieve topics. Gevolg is dat de kans groot is dat je een groot gedeelte actieve topics (die wellicht voor jou interessant zijn) mist. Natuurlijk kun je de topics doorbladeren door direct naar de topics te gaan, maar ook dan heb je kans dat je nieuwe of recente topics mist.

Een flinke pagina met de recente/actieve topics zou een enorme aanvulling zijn omdat je dan via 1 pagina direct kunt zien welke berichten actief zijn.

Bijvoorbeeld actieve topics pagina op autoweek: http://www.autoweek.nl/forum/listall.php?float=1 :)
http://www.dutchaudioclassics.nl:
Marantz project D1 | Philips LHH1000 | Sure SRH1540 | Philips L300 | Schiit spullen

mars

Citaat van: Austin Powers op september 25, 2007, 00:21:50
Wat meer rust in leesbaarheid, dus andere kleuren, andere achtergrond etc.

DJIEZ, waar heb je het over in vredesnaam pffffffffffffffff

mars
Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun

Maurice

Citaat van: ll0ll op september 25, 2007, 07:51:25
Het grootste gemis vind ik een actieve topics pagina. ........
Een flinke pagina met de recente/actieve topics zou een enorme aanvulling zijn omdat je dan via 1 pagina direct kunt zien welke berichten actief zijn.

Bijvoorbeeld actieve topics pagina op autoweek: http://www.autoweek.nl/forum/listall.php?float=1 :)
Dit zit helaas niet standaard in de huidige forumsoftware, hopelijk zit deze feature in de nieuwe release wel standaard (komt hopelijk volgend jaar uit).
Inmiddels heb ik al wel een modificatie gevonden die hetzelfde kan, maar deze is behoorlijk ingrijpend om door te voeren (lees: forum langere tijd offline, veel bestanden handmatig de broncode aanpassen en dan maar bidden dat het forum weer online komt). Momenteel durf ik dit nog niet door te voeren, misschien later nog wel.
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

ll0ll

Zijn die recente berichten onderaan de startpagina ook op andere pagina's weer te geven?
Want dan zou je een nieuwe pagina (active topics) kunnen introduceren waarop je enkel die recente berichten kunt weergeven. Zet het aantal dan op 200 oid en je hebt een active topics-pagina...
Of is dat niet mogelijk :)
http://www.dutchaudioclassics.nl:
Marantz project D1 | Philips LHH1000 | Sure SRH1540 | Philips L300 | Schiit spullen

Maurice

Citaat van: ll0ll op september 26, 2007, 13:56:43
Zijn die recente berichten onderaan de startpagina ook op andere pagina's weer te geven?
Want dan zou je een nieuwe pagina (active topics) kunnen introduceren waarop je enkel die recente berichten kunt weergeven. Zet het aantal dan op 200 oid en je hebt een active topics-pagina...
Of is dat niet mogelijk :)
Helaas....
Rev. Maurice

dmeerpa

Citaat van: Maurice op september 26, 2007, 12:31:55
Dit zit helaas niet standaard in de huidige forumsoftware, hopelijk zit deze feature in de nieuwe release wel standaard (komt hopelijk volgend jaar uit).
Inmiddels heb ik al wel een modificatie gevonden die hetzelfde kan, maar deze is behoorlijk ingrijpend om door te voeren (lees: forum langere tijd offline, veel bestanden handmatig de broncode aanpassen en dan maar bidden dat het forum weer online komt). Momenteel durf ik dit nog niet door te voeren, misschien later nog wel.

Ik denk dat jullie iets gemist hebben. Het staat er wel op de site. Links naast de lijst met 20 actieve topics, staat een icoon dat op een blad gelijkt, als je daarop klikt kom je op een actieve topics pagina met de laatste 100 berichten. ........ pompom
Marantz Cinema 40, Marantz SACD 30n, Rotel RB-991
X-box Series X
83" LG OLED evo G4 4K
Zone 1 : 7.1.4 Wharfedale Elysian 4, Opus Tri-Center, Opus Tri-Surround,  SVS Ultra Elevation, PB12+
Zone 2 : HEOS AMP HS2 + Boston Acoustic A25
Zone 3 : Denon Home 150

Paul

Over het forum niks anders dan lof, veel postings wat betreft vragen die op het audio gebeuren betrekking hebben. hello HB ,wat betreft de website vind ik persoonlijk dat alleen Maurice zo af en toe wat veranderingen in het geheel brengt en dat er momenteel weinig inbreng door de leden is.  violent1

Maar wat niet is kan nog komen.
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

SS-99

Citaat van: Maurice op september 24, 2007, 22:07:05
In welke richting zit je te denken? Wat bedoel je met de leesbaarheid?
Persoonlijk vind ik het goed leesbaar.
Ik zou zeggen, promoot dit forum!
Uitstekend idee. - Alleen de smileys beter onder elkaar a/d rechterkant zou mooier zijn.
Ziet ervoor de rest keurig en opgeruimd uit.
Duidelijk leesbaar, mooie css in mijn browser, de andere kan helaas geen css aan. :evil:
Ga vooral zo door.
Marantz SR7000 - Marantz DV4100 OSE - Marantz DV4300 - Marantz DV6001 - Marantz CC870 - Marantz M5220 - Marantz TT530 CT - Marantz LD300 - Marantz SS99   - Marantz RC7000SR - Marantz RC870CC - Marantz RC4300DV - Marantz RC4100DV - Marantz LC3701E

Arnoud-(KoyBoy)

Vind het prima zo!!
Ben zelf niet zo'n geweldig begaafd schrijver dus doe ik het verder met wat kortere zinnetjes.
Alle info is vrijwel direct te vinden en anders is er vaak binnen een paar dagen reactie op een vraag.
Of zoals Barry Stevens het altijd zei: "vooral doorgaan!!". :wav:

Maurice

Citaat van: SS-99 op december 04, 2007, 10:37:31
Uitstekend idee. - Alleen de smileys beter onder elkaar a/d rechterkant zou mooier zijn.
Ziet ervoor de rest keurig en opgeruimd uit.
Duidelijk leesbaar, mooie css in mijn browser, de andere kan helaas geen css aan. :evil:
Ga vooral zo door.
Ahhh, jij gebruikt dus FF of Opera  notworthy

Smileys uitlijnen gaat helaas niet, maar ik ga van de kerst denk ik nog wel kijken of er niet leukere/betere smileys zijn!
Rev. Maurice