Het is Marantz, dus reken ik mij rijk.

Gestart door bas focal marantz, januari 12, 2014, 21:42:18

Vorige topic - Volgende topic

bas focal marantz

Citaat van: audiof. zonder budget op januari 14, 2014, 14:52:29
Vragen staat vrij, nietwaar?
Iets exclusiefs te koop zie je niet vaak , kost gemiddelt laten we zeggen €1000 , maar verkoper vraagt €1500 dan is het vragen staat vrij .

Maar nu heeft iemand een 2226 receiver te koop , die doen 100-150  en er staan nagenoeg altijd wel enkele te koop op marktplaats .
Maar verkoper vraagt €250 tja dan ben je dus niet rieel bezig niemand koopt iets wat met regelmaat te koop staat voor veel minder .

Dan kan je spreken van  ''Het is Marantz, dus reken ik mij rijk.''

100%Marantz

http://www.befr.ebay.be/itm/131082371851?ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1423.l2649

Deze is ook vrij duur 1300€ voor SM8
Een SM6 zie je wat vaker aan 4-500 €
Waarom zou een SM8 zoveel duurder moeten zijn.

Heb er al anderen aan die prijs gezien, maar gaan niet weg voor die prijs.
marantz, what else?

SB_Marantz

Optisch zeker ok , technisch......eerst zien.
De prijzen schieten de lucht in valt me al een tijdje op.

Facts count.

CLASSICMARANTZ@GMAIL.COM

bas focal marantz

Citaat van: SB_Marantz op januari 15, 2014, 18:07:56

De prijzen schieten de lucht in valt me al een tijdje op.
Audio spullen zijn soms net aandelen .

bas focal marantz

Pioneer m90a €1000
Daar koop ik op ebay 2 stuks voor

Marantzer

pak gewoon de ebay.de zoek op Marantz en sorteer met de hoogste prijs bovenaan. Je wil niet weten wat je dan voor prijzen ziet  :schater:

http://www.ebay.de/sch/TV-Video-Audio-/293/i.html?_from=R40&_ipg=200&_nkw=marantz&_sop=16
PM-11S1, SA-15S2, B&W CM10, SBT & BOTW

capri9000

Citaat van: Marantzer op januari 22, 2014, 20:30:12
pak gewoon de ebay.de zoek op Marantz en sorteer met de hoogste prijs bovenaan. Je wil niet weten wat je dan voor prijzen ziet  :schater:

http://www.ebay.de/sch/TV-Video-Audio-/293/i.html?_from=R40&_ipg=200&_nkw=marantz&_sop=16
Denk dat sommige van die toestellen niet alleen van goud gemaakt zijn,maar gezien de prijzen zitten er wellicht ook diamantjes in verwerkt  :schater:

Marantzer

Citaat van: capri9000 op januari 22, 2014, 23:25:03
             Denk dat sommige van die toestellen niet alleen van goud gemaakt zijn,maar gezien de prijzen zitten er wellicht ook diamantjes in verwerkt  :schater:
ja minstens dit werk
PM-11S1, SA-15S2, B&W CM10, SBT & BOTW

SB_Marantz

Citaat van: bas focal marantz op januari 14, 2014, 19:46:57
Iets exclusiefs te koop zie je niet vaak , kost gemiddelt laten we zeggen €1000 , maar verkoper vraagt €1500 dan is het vragen staat vrij .

Maar nu heeft iemand een 2226 receiver te koop , die doen 100-150  en er staan nagenoeg altijd wel enkele te koop op marktplaats .
Maar verkoper vraagt €250 tja dan ben je dus niet rieel bezig niemand koopt iets wat met regelmaat te koop staat voor veel minder .

Dan kan je spreken van  ''Het is Marantz, dus reken ik mij rijk.''

In originele werkende staat is dat ongeveer de prijs.
Wanneer goed gereviseerd, en dan heb ik het niet over alleen wat nieuwe elcotjes erin duwen mag dat best en nog wel meer ook.
Facts count.

CLASSICMARANTZ@GMAIL.COM

QuattroNL

Als zaken als originele doos, factuur, manual en ab er bij zitten dan wil ik er ook wel wat extra voor betalen.
En als er 2 dezelfde apparaten aangeboden worden waarvan 1 met ruim voldoende eigen foto's en een eigen verhaal (geen copy-paste) dan ga ik in eerste instantie voor die.

Maar die gouden prijzen van Ebay gaan helemaal nergens over  :gaap:
Marantz PM15S2-LE+SR5006 - Totem Arro+Dreamcatcher+Model One Signature center - Loewe Art 42" LCD - Dune Smart D1 - Squeezebox Touch+BOTW - Oppo BDP83 - Synology DS409+ - CA Diamond 2 dempingsplaat+cable clamps.
Cables: Nordost - W&M - RU Connected - JIB

jowa

Deze is ook leuk:
Marantz sr9600 dv9600 dv8400 sony mds-jb930 spectral kn6
Vraagprijs: €2150  :-o
Beetje te veel van het goede.
Da's het grote nadeel van AV-apparatuur, het verouderd zo snel en de prijzen smelten nog harder weg dan sneeuw voor de zon.

O ja plaatje:

bas focal marantz

Voor dat geld koop je 2de hands een hele mooie SR + UD + SA  die nog niet zo oud zijn , mischien nog wel een PM'tje  ook nog erbij .

thanatos

Dat is DP audio. Die heeft vaak hoge prijzen.. Aan de andere kant een winkel + 2 jaar garantie. Dat is voor sommigen ook wat waard blijkbaar.