Hallo, nieuw hier. SR73->PM14S1

Gestart door Crooijmaster, december 28, 2013, 19:21:45

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 7 gasten bekijken dit topic.

xander32

Citaat van: Crooijmaster op januari 02, 2014, 22:16:41
Vandaag heb ik contact met de winkel opgenomen.

Zonder enige aarzeling vertelde de winkelier me dat ik een nieuwe krijg en de dat hij de oude zou opsturen naar Marantz. Ik hoef niet op reparatie te wachten want "dit mag niet voorkomen met een apparaat uit de premium serie".
Mag ik hier reclame maken? Het betreft een winkel in Oostrum (gem. Venray), de liefhebber in de regio zal wel weten welke ik bedoel. :angel:

Ik ben het eigenlijk wel met hem eens en ik ben heel tevreden en ook opgelucht dat de dit de filosofie is om met garantie om te gaan, of mss beter: Garantzie. Het kost een paar centen maar dan heb je ook wat, zelfs als het misgaat. Uiteindelijk toch wel maar het is allemaal veel beter als het soepel loopt bedoel ik. :yes:

Waneer alles weer in orde is post ik een pic van de set-up.
... mijn gear komt er ook vandaan. Zelfs de Glennies.

QuattroNL

Een audiowinkel uit Oostrum.......GEEN idee welke dat nou weer moet zijn.



clown1  :-D

Topservice...zoals het eigenlijk gewoon hoort!
Klasse.
Marantz PM15S2-LE+SR5006 - Totem Arro+Dreamcatcher+Model One Signature center - Loewe Art 42" LCD - Dune Smart D1 - Squeezebox Touch+BOTW - Oppo BDP83 - Synology DS409+ - CA Diamond 2 dempingsplaat+cable clamps.
Cables: Nordost - W&M - RU Connected - JIB

Marantz 81

H&C Hifi dus  :-D  Zo,n service mag je ook verwachten bij zulke dure apparatuur  :-)

Veel plezier van je PM14S1   hello  pompom

thanatos

Je had hem ook met groene stroom moeten laten inspelen  :-D :-D

Duidelijk een gevalletje van pech. Super oplost en maar snel vergeten het voorvalletje!

jowa

 stupid Top dat het zo goed is/wordt geregeld.  hello hello

Marantz 81

Citaat van: thanatos op januari 02, 2014, 23:37:38
Je had hem ook met groene stroom moeten laten inspelen  :-D :-D

Duidelijk een gevalletje van pech. Super oplost en maar snel vergeten het voorvalletje!

:schater: :schater:  :-D

Crooijmaster

Eind goed, al goed.
Afgelopen donderdag kon ik de vervangende versterker ophalen.
Enigzins nerveus alles weer aangesloten en nu voor de derde dag zoveel mogelijk laten spelen. Geen vuiltje aan de lucht. Apparaat werkt perfect.
Ik twijfel alleen nog of ik de goude oude CD-63SE er boven op laat staan of naar de zolder promoveer.... luxe problemen :)

ps: pluim voor H&C hifi
Mac Mini & Audirvana Plus, USB, DAC NA11S1, interlinks: vdH-the Bay,  versterker PM14S1,  ls.kabel Furutech FS-Alpha, speakers Teufel Definion 5

xander32

Citaat van: Crooijmaster op januari 11, 2014, 21:27:16
Eind goed, al goed.
Afgelopen donderdag kon ik de vervangende versterker ophalen.
Enigzins nerveus alles weer aangesloten en nu voor de derde dag zoveel mogelijk laten spelen. Geen vuiltje aan de lucht. Apparaat werkt perfect.
Ik twijfel alleen nog of ik de goude oude CD-63SE er boven op laat staan of naar de zolder promoveer.... luxe problemen :)

ps: pluim voor H&C hifi
Top, fijn dat het goed is gekomen. Nu kan het grootte genieten beginnen :yes:.

jabadee

Dat mag je hopen. Het kan ook tegenvallen..... De voorganger, pm 15S2, moet ook niet zo denderend zijn geweest als ik de kritieken lees o.a. hier:

http://www.audiovideo2day.eu/nl/article/6738/Marantz-PM-15S2-SA-15S2

Ik ga de pm 14s1 nog beluisteren, maar denk dat in deze prijsklasse Naim, Roksan, MF etc allen Marantz ver achter zich laten. Marantz moet het van het fraaie uiterlijk hebben; niet van de klank.

xander32

Citaat van: jabadee op januari 12, 2014, 19:18:21
Dat mag je hopen. Het kan ook tegenvallen..... De voorganger, pm 15S2, moet ook niet zo denderend zijn geweest als ik de kritieken lees o.a. hier:

http://www.audiovideo2day.eu/nl/article/6738/Marantz-PM-15S2-SA-15S2

Ik ga de pm 14s1 nog beluisteren, maar denk dat in deze prijsklasse Naim, Roksan, MF etc allen Marantz ver achter zich laten. Marantz moet het van het fraaie uiterlijk hebben; niet van de klank.
... en welke ervaringen heb jij zelf al opgedaan met Marantz versterking? Of ben je slechts aan het papegaaien  :?.

QuattroNL

Citaat van: jabadee op januari 12, 2014, 19:18:21
Dat mag je hopen. Het kan ook tegenvallen..... De voorganger, pm 15S2, moet ook niet zo denderend zijn geweest als ik de kritieken lees o.a. hier:

http://www.audiovideo2day.eu/nl/article/6738/Marantz-PM-15S2-SA-15S2

Ik ga de pm 14s1 nog beluisteren, maar denk dat in deze prijsklasse Naim, Roksan, MF etc allen Marantz ver achter zich laten. Marantz moet het van het fraaie uiterlijk hebben; niet van de klank.
Jij baseert je mening op 1 review?
Gelukkig zijn de PM15 eigenaren zelf wél tevreden  :-P
Marantz PM15S2-LE+SR5006 - Totem Arro+Dreamcatcher+Model One Signature center - Loewe Art 42" LCD - Dune Smart D1 - Squeezebox Touch+BOTW - Oppo BDP83 - Synology DS409+ - CA Diamond 2 dempingsplaat+cable clamps.
Cables: Nordost - W&M - RU Connected - JIB

SB_Marantz

Citaat van: jabadee op januari 12, 2014, 19:18:21
Dat mag je hopen. Het kan ook tegenvallen..... De voorganger, pm 15S2, moet ook niet zo denderend zijn geweest als ik de kritieken lees o.a. hier:

http://www.audiovideo2day.eu/nl/article/6738/Marantz-PM-15S2-SA-15S2

Ik ga de pm 14s1 nog beluisteren, maar denk dat in deze prijsklasse Naim, Roksan, MF etc allen Marantz ver achter zich laten. Marantz moet het van het fraaie uiterlijk hebben; niet van de klank.

Over die recensent zullen we het maar niet hebben.
Kennelijk is deze man zich niet bewust van hoe een versterker werkt.
Was erg vermakelijk om te lezen , dat dan weer wel. 
Facts count.




CLASSICMARANTZ@GMAIL.COM

bas focal marantz

Citaat van: SB_Marantz op januari 12, 2014, 21:34:42
Over die recensent zullen we het maar niet hebben.

Was erg vermakelijk om te lezen , dat dan weer wel.
Ja idd , en die enorme verschillen die hij waarneemd als je van speakers wisselt , volgens mij hing er echt een doek voor de speakers   :schater:

contour

Citaat van: xander32 op januari 12, 2014, 19:31:46
... en welke ervaringen heb jij zelf al opgedaan met Marantz versterking? Of ben je slechts aan het papegaaien  :?.

slechts papegaaien.........een loneranger zeg maar................
Buchardt S300 mk 2 SE;Marantz PM11S1;Marantz SA15S2;Chord Signature luidsprekerkabel;Verastarr silver signature interlink;Verastarr silver signature powercable;Powerlab G7powercable

xander32

Citaat van: contour op januari 14, 2014, 20:13:31
slechts papegaaien.........een loneranger zeg maar................
... door zijn typerende, fijnzinnige wijze van reageren had ik zelf die link ook al gemaakt :wink:.