Citaat van: Rob46 op december 23, 2013, 15:33:46
Ik probeer er achter te komen of de SA15S1 betere prestaties kan leveren dan mijn huidige SA17S1. Betere DAC? Loopwerk?
Rob, even onder ons: ben je ontevreden of ongelukkig? Want in het segment waar jij jou SA17S1 hebt gekocht bevindt zich ook de SA15S1 of S2. De verschillen zullen er technisch wel zijn, maar of die verschillen hoorbaar zijn...?
Dus Rob, mocht het virus bij jou weer zijn kop hebben gestoken, weest dan niet bevreest dat jij de enige bent. Ook ik wil bijvoorbeeld alsmaar mijn discotheek nog meer uitbreiden, het brengt het geluk ongetwijfeld dichter bij, maar niet onmiddellijk. Wat wij nodig hebben is niet meer of andere spullen, maar een gevoel van vrede in onze donders. Helaas Rob, dat kunnen wij nergens vinden, zeker niet in meer en anders. Dus bedenk: "Het bezit van de zaak betekend (vaak) het einde van het vermaak." Want is jouw behoefte eenmaal bevredigd, dan steekt een andere wel weer de kop op.
Getekend,
Een mede-ervaringsdeskundige,
, Cor.
P.S. Niemand kunt jou helpen, ook niet iemand met een SA15S1 of S2. Sterker nog, jij kunt jouzelf niet helpen. Je kunt alleen maar hopen dat het snel over gaat. Ik zal voor jou duimen.