wie kan mij helpen,met het instellen van marantz6003 spoed

Gestart door Joy, december 14, 2013, 19:45:07

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Joy

ik heb de marantz versterker 6003,

wie kan mij helpen,hem in te stellen.
Graag zo spoedig mogelijk,kom er zelf niet uit!

Wil graag er van gaan genieten.

lo

Zozozo..... spoed nog wel.... Heb je de gebruiksaanwijzing al gelezen? Misschien dat je wat gegevens toe zou kunnen voegen..... of ben je dat in de haast vergeten?
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

QuattroNL

wat moet er ingesteld worden?
je kent het bestaan van de inmeetmicrofoon?
en idd: handleiding al doorgenomen?
en tot slot: waar woon je ergens?
Marantz PM15S2-LE+SR5006 - Totem Arro+Dreamcatcher+Model One Signature center - Loewe Art 42" LCD - Dune Smart D1 - Squeezebox Touch+BOTW - Oppo BDP83 - Synology DS409+ - CA Diamond 2 dempingsplaat+cable clamps.
Cables: Nordost - W&M - RU Connected - JIB

Joy

Hai  hij pakt twee de grote voor speakers niet.error.
Afstandsbediening kan ik niet mee harder en zachter zetten en kan er niet mee naar menu etc.
kortom moet alles via de receiver doen.
ja pyramide voor afstemmen boxen staat er gewoon.
Ik weet niet hoe de instellingen goed ,moet zetten en daarom graag hulp bij het goed instellen alle instellingen.
Voor het eerst Marantz namelijk.
Hoop u misschien vandaag of deze week mij kan komen helpen hier thuis, woon in Ede.
vr gr joy

QuattroNL

Heb je 'm nieuw of 2e hands gekocht?
Ik vermoed dat laatste  8-)

Zijn de batterijen in de ab nog goed?
Je kan de receiver resetten. Google is je vriend in deze als je de handleiding niet hebt.

Wat voor foutmelding geven je fronts? Toevallig iets met fase? Dat is opzich een bekende melding. Als ze verder goed klinken dan is dat niet erg.

Ik woon wel enigszins in de buurt maar nou ook weer niet echt naast je. Buiten dat: tijd zit me niet echt mee dus helaas kan ik niet eventjes langskomen.
Marantz PM15S2-LE+SR5006 - Totem Arro+Dreamcatcher+Model One Signature center - Loewe Art 42" LCD - Dune Smart D1 - Squeezebox Touch+BOTW - Oppo BDP83 - Synology DS409+ - CA Diamond 2 dempingsplaat+cable clamps.
Cables: Nordost - W&M - RU Connected - JIB

Joy

melding error frontspeakers.
Als ik via de afstandsbediening de set wil gebruiken, gaat dat niet.hoe rest ik deze.
Heeft u geen enkel moment te komen en betaal de benzine wel.
Vr gr

pietjepc

PM-15s1, SA-15s1, UD5005, TD160, XT6F

Paul

Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

QuattroNL

Citaat van: Joy op december 15, 2013, 16:27:36
melding error frontspeakers.
Als ik via de afstandsbediening de set wil gebruiken, gaat dat niet.hoe rest ik deze.
Heeft u geen enkel moment te komen en betaal de benzine wel.
Vr gr
Kan je eerst even dubbelchecken of je je fronts wel goed aangesloten hebt?
Geen blanke draden die elkaar raken ofzo?

Reset: netsnoer eruit halen, aan/uit knop indrukken en ingedrukt laten en het netsnoer er weer indoen (3e hit via Google).
Ik zou wel eerst alle andere kabels eruit halen.
Als ie het weer doet, check dan eerst of ie gewoon aangaat, ook met de ab. Kijk of je in het menu kan komen.
Zet 'm uit, sluit een stereobron aan op een analoge input (cd-speler ofzo) en sluit 1 frontspeaker aan. Zet 'm aan, zorg dat je via het menu de input van de bron op analoog staat en kijk of je geluid krijgt.
Zo ga je stap voor stap steeds verder.

Ik kom op z'n vroegst volgend weekend weer in Ede maar of ik dan tijd heb... (heb dan een verjaardag).
Maar zorg eerst dat je bovenstaande gecontroleerd hebt.
Marantz PM15S2-LE+SR5006 - Totem Arro+Dreamcatcher+Model One Signature center - Loewe Art 42" LCD - Dune Smart D1 - Squeezebox Touch+BOTW - Oppo BDP83 - Synology DS409+ - CA Diamond 2 dempingsplaat+cable clamps.
Cables: Nordost - W&M - RU Connected - JIB

QuattroNL

Vanmiddag even langsgeweest. Moest toch in de buurt zijn vanwege een verjaardag.

Ab deed het niet. Bleek uiteindelijk dat er per ongeluk een digitale kabel op de remote out aangesloten was  :-o
Verder een audessey meting gedaan. Dit keer de mic op de juiste plek gezet ipv vlak voor de tv  :-D
En de nodige aansluitingen goed gezet in de setup.
Alles is nu in de basis weer goed.
Joy was weer blij  pompom
Marantz PM15S2-LE+SR5006 - Totem Arro+Dreamcatcher+Model One Signature center - Loewe Art 42" LCD - Dune Smart D1 - Squeezebox Touch+BOTW - Oppo BDP83 - Synology DS409+ - CA Diamond 2 dempingsplaat+cable clamps.
Cables: Nordost - W&M - RU Connected - JIB