thom's nieuwe project

Gestart door thom, augustus 24, 2007, 16:42:28

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

SB_Marantz

Nog vervangen door een Clarity SA!

Niet duur en zoooveeel moooier!

Facts count.




CLASSICMARANTZ@GMAIL.COM

Maurice

Begint al heel wat te lijken thom!  pompom
Zo'n filtermodificatie als S.B. zegt kan wel degelijk verbetering opleveren, maar je kunt dit natuurlijk altijd later nog doen, aangezien je het filter nu al compleet hebt. Heb je gelijk weer een verbetering waar je nogmaals van kan genieten!
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

thom

#47
ben nu bezig(eindelijk) om me anders speaker te verven. wil me ouwe speakrs ook opnieuw verve, me sirocco zijn zwart aan de vookant en de rest wil, me rapid wil ik dan percies andersom doen. maarja das weer voor morgu want vin het maar koud buite.

want in de kerst vakantie, dank ik de morel(tweet's) en een van de 2 woofers te hebben. denk de vifa. dan kan ik er al mee spelen. enker mist dan nog een woofer die het wel agmaakt maarja dat komt dan wel weer.

thom

na lange tijd is het dan eindelijk zover, ze zijn af hello pompom hello HB

vanmiddag de speakrs gekocht en nog wat dempings matriaal, had ik nie op gerekend maar had gelukkig wat extra geld bij me.

dus nogeffe alles inbouwe wat niet al de gemakkelijk ging want moes al dat spul op zijn plek douwe door een niet al te ruim gaatje. maarjha is gelukt.



en ben nu heerlijk aan het luisteren, en wat een geluid zo komen echt heel strak laag en hoog super helder. elk instrument hoor je perfect arpart, en je hoort echt alles zoals het is zeker op s-direct. had niet gedacht dat me 4200 het kon klaarmaken om dit geluid te produceren.

maar voorlopig ga ik ze maar eens inspelen, en das helemaal niet vervelend HB



me camera is ene beetje k%d maarja heb effe nisk ander's

Maurice

Ziet er goed uit Thom!

Veel luisterplezier, maar dat moet volgens mij wel lukken  :-D
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

thom

Citaat van: Maurice op januari 02, 2008, 16:46:42
Ziet er goed uit Thom!

Veel luisterplezier, maar dat moet volgens mij wel lukken  :-D
enof dat lukt zelf de radio is mooi notworthy

en later(veel later) wil ik ze gaan bi-ampen. maar voorlopig weer helemaal blud maar is het waard

Hanske

ziet er netjes uit en zal ook netjes klinken :wink:

veel plezier ermee :-D

erwin

Thom de speakers zien er super uit.
Veel plezier er mee.

Grtz Erwin
marantz sr 5600
marantz dv6600
marantz 250 MKI
advance acoustic mcd 203
iq7,iq3,iq6c,psw2500
interlinks van de gamma

TurboMarco

(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

thom


mars

wederom errug mooie sokken weer  :wink:

grtz mars
Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun

Stadium III

Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

Paul


Mocht net ff Thom z,n nwe speakers beluisteren.
Formidabel geluid, en dan moeten ze nog ingespeeld worden, netjes gebouwd, geschilderd en afgewerkt. pompom HB
Draaide nu enkel op de SR4200 maar ben benieuwd hoe ze klinken als de 240 mee mag doen.



Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

Arnoud-(KoyBoy)

@Thom
Dat ziet er mooi strak uit!!! Netjes hoor.....

thom

Citaat van: Paul op januari 08, 2008, 22:03:18
Mocht net ff Thom z,n nwe speakers beluisteren.
Formidabel geluid, en dan moeten ze nog ingespeeld worden, netjes gebouwd, geschilderd en afgewerkt. pompom HB
Draaide nu enkel op de SR4200 maar ben benieuwd hoe ze klinken als de 240 mee mag doen.




jij bent de eerste die het mag komen beluisteren, denk alleen wel dat je effe wta muziek van jezelf mee moet nemen :-P