CiteerVeel top apparaten zitten nog steeds vol met losse draden , gebundelde draden (ik vindt dat maar niks)
Hoezo?? kan er niet veel op aanmerken. Het is wat rommelig. Tegenwoordig hebben al die audio merken 1 groot print en daarop alles gemonteerd. Denon is er een, en nieuw marantz ook. Sommige Sony's ook.
Die printen zijn slecht buigen, koperbanen laten los. Veel storingen.
Ik heb liever een stabiel klein printje en dan wat kabels van en naar voeding en de rest Dan een mega print met mega ellende.
Ik heb 2 Sansui 222's staan solid state van eind jaren 60 Weinig print hoop draden. Beide werken. nog
Marantz PM xx en xxxx jaren 90 tot zeg 2005 hoeveel werken er nog zonder een service beurt??
Ik vind Optonica op Pioneer lijken Sa7500(mKII) etc lijken. Pioneer is wel discrete opgebouwd bij de eindversterkers is ALTIJD te repareren. Deze STK sharp modules Als ze ooit stuk gaan dan moet je lelijk gaan modificeren. Deze Modules zijn trouwens heel simpel, Niet zo'n ingewikkeld ding als die STK van een Pm80 bijvoorbeeld. Dat is een 2x40/45watt versterker die door marantz Japan als powermanagement word gebruikt