Citaat van: mars op november 19, 2007, 08:37:49
ik las op die site in dit topic , dat er een apperaat is waar voor je je pc niet hoeft aan te zetten , zo iets dergelijks zoek ik dus.
mars
Wel ik heb naast miojn AppleTV nu ook een Freecom Mediaplayer 350 WLAN, en heb daar een schijf inzitten van 500Gb. Dit is eigenlijk hetzelfde toestel als de Airlinktech MEDIAGATE MG-350HD. Ik kan deze op verschillende manieren koppelen aan mijn PC; USB 2.0 en via LAN (UTP en WiFi). De PC ziet die dan als een extra harde schijf. Ik kan op die manieren bestanden copiëren.
Ik kan de MP350 ook aan mijn HT aansluiten. De MP350 kan via composite Video, S-Video, DVI en Component aan de TV gekoppeld worden. Er is ook een Analoge Stereo uitgang en een coax digitale uitgang.
Ik kan onder andere:
- MP3 en OGG Vorbis afspelen
- Foto's in JPG, BMP, GIF, PNG formaat bekijken
- MPEG 1, 2, 4 (MPG, MPEG, AVI, M2V, DAT, VOB, etc) , XviD (Except GMC, Qpel option applied) video's bekijken
- mits een firmware upgrade, kan je ook naar internet radio luisteren
Je kan ook een ISO copy van een DVD film op de schijf plaatsen, de MP350 kan die probleemloos openen en weergeven met alle opties (audio en subtitles...)
Er is ook een USB ingang, waar je een MP3 speler,USB stick, DVD lezer, Hard disk kan aangangen, deze kan je dan ook lezen.
Ik zou wel eens willen weten of ik er ook een HDDVD speler (add-on XBOX360) zou kunnen op aansluiten. Dit zou wel pas echt leuk zijn, want de speler kan 720p/1,080i aan.