Beste Forum leden,
Vandaag dan eindelijk tijd kunnen vinden om de stoeien met de SR7007.
Wat Zoldar voorstelde heb dan ook gedaan de EQ uitgeschakeld, beetje lopen stoeien met wat instellingen, en ben nu (bijna) tevreden. Met het kijken van de DVD dan schakel ik de EQ weer in.
Ron, wat je schrijft daar heb je een punt. Maar voor aanschaf van deze receiver, ben ik talloze winkels afgegaan, en de Sr7007 beluisterd, en een of andere Onkyo Type weet ik niet meer. Maar deze werd afgeraden, rede doet er even niet toe. Ook het internet geraadpleegd, dus ik was redelijk voorbereid.
Maar er werd nergens gesproken, of geschreven over of een professionele afstelling van het ADSY systeem. Dus dit kwam even rauw op mijn dak, ,en we hebben het niet over
100 EURO. Het zal het best waard zijn ben ik van overtuigd.
Maar ik zou dit eerder verwachten bij de High End merken.
En je na een reset ben je de instellingen kwijt, je kan de gemaakt instellingen niet op een USB stick opslaan.
Maar nogmaals ik ben nu redelijk tevreden, dus prima zo. Misschien overweeg ik ooit om de instellingen door een pro te laten doen.
Ik ben nu aan het sparen voor een UD 7007, ik hoop niet dat deze door een pro ingesteld moet worden, of dat ik voor andere verassingen komt te staan.
Komende week ga ik verder met stoeien, mocht ik nog vragen hebben dan laat ik weer van me horen.
Alvast dank voor de vele tips