Trinnov Audio nu eigen website in NL en BE

Gestart door Perfect_audio, oktober 28, 2013, 21:43:05

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Perfect_audio

Hallo,

Trinnov Audio heeft nu een Nederlandstalige website voor de klanten in Nederland en België.
Naast Audyssey Pro en Anti-Mode vertegenwoordig in nu ook Trinnov Audio als hoogwaardig product om de problemen van de kamer-akoestiek aan te pakken. Niet alleen worden correcties in het frequentie- en tijddomein gemaakt, ook fasefouten van luidsprekers worden effectief gecorrigeerd. Op dit moment het beste systeem dat er is.
De Trinnov optimizer is er voor stereo en surround. Lees er over op www.trinnov.nl.

ron
Mooier geluid door akoestiekcorrectie. Als je het niet gelooft, kom dan eens luisteren.

xander32

#1
Citaat van: Perfect_audio op oktober 28, 2013, 21:43:05
Hallo,

Trinnov Audio heeft nu een Nederlandstalige website voor de klanten in Nederland en België.
Naast Audyssey Pro en Anti-Mode vertegenwoordig in nu ook Trinnov Audio als hoogwaardig product om de problemen van de kamer-akoestiek aan te pakken. Niet alleen worden correcties in het frequentie- en tijddomein gemaakt, ook fasefouten van luidsprekers worden effectief gecorrigeerd. Op dit moment het beste systeem dat er is.
De Trinnov optimizer is er voor stereo en surround. Lees er over op www.trinnov.nl.

ron
Leest weg als een commercial ... Volgens mij is het niet de bedoeling om op dit forum op deze wijze reclame te maken, commerciële belangen te behartigen, toch?


Breng het nu wel weer ongedoeld onder de aandacht :roll:.

Cornelis1921

#2
Citaat van: xander32 op oktober 28, 2013, 23:06:38
Leest weg als een commercial ... Volgens mij is het niet de bedoeling om op dit forum op deze wijze reclame te maken, commerciële belangen te behartigen, toch?


Breng het nu wel weer ongedoeld onder de aandacht :roll:.
stupid  :yes:
Doch iedere vaste bezoeker van dit forum weet zo langzamerhand dat Ron (Perfect_audio) dit zelfde forum ook als (commercieel) afzetkanaal voor de producten die hij vertegenwoordigd gebruikt. H&C HiFi doet het zelfde op het buurforum en heeft ook hier account. Ik geef toe dat het een beetje een vreemde, doch niet ongebruikelijke  situatie is, maar een discussie hierover dient echter niet in dit topic gevoerd te worden.
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

pietjepc

Och, als ie voor volgend jaar onze donaties voor zijn rekening neemt, heb ik er geen problemen mee :wink: clown1
PM-15s1, SA-15s1, UD5005, TD160, XT6F

Cornelis1921

Citaat van: pietjepc op oktober 29, 2013, 18:52:20
Och, als ie voor volgend jaar onze donaties voor zijn rekening neemt, heb ik er geen problemen mee :wink: clown1
:yes: :-)
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

Niber

#5
Ik vind het prima dat er een "commercieel luchtje" aan zit.
Ron heeft behalve deze postings immers ook daadwerkelijk goed advies, daarnaast verhuld hij niet dat het zijn inkomstenbron is.


Citaat van: pietjepc op oktober 29, 2013, 18:52:20
Och, als ie voor volgend jaar onze donaties voor zijn rekening neemt, heb ik er geen problemen mee :wink: clown1

Eigenlijk heb je best een punt.
Persoonlijk vind ik het niet meer dan normaal wanneer er uit naam van het bedrijf een jaarlijkse donatie wordt overgemaakt.
Wanneer meer bedrijven hiervoor belangstelling hebben zou je een soort sponsoring kunnen optuigen (al komen er dan weer andere zaken bij kijken en is het "vrijblijvende" er af).


Citaat van: Cornelis1921 op oktober 29, 2013, 02:34:02
Ik geef toe dat het een beetje een vreemde, doch niet ongebruikelijke  situatie is, maar een discussie hierover dient echter niet in dit topic gevoerd te worden.

Je hebt helemaal gelijk, Cor. Sowieso is dat niet aan ons maar aan onze Maurice!  :wink:
Linn Akurate DSM/3 + Akurate 2200 - Marantz CD5003 - Linn Sondek LP12 - Harbeth M30.2

Cornelis1921

Ja, je hebt helemaal gelijk, Niber. De beslissing in deze ligt geheel en al bij Maurice.
Persoonlijk heb ik er ook geen probleem mee dat iemand zoals Ron hier het persoonlijke met het zakelijke vermengd, want dat doen er wel meer, en daar heeft ook niemand moeite mee of aanstoot aan gegeven.
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

bas focal marantz

Op het ZBA forum is het duidelijk te zien aan de gebruikersnaam (kleur) of iemand ook commercieel is of een niet commerciele forummer .
Veel commerciele leden hebben naast hun commerciele gekleurde naam ook een andere gebruikers naam waaronder ze posten .
Zo is het duidelijk of die genen prive of zakelijk post .

Ik zelf zou dat dus wel erg fijn vinden om toch het verschil duidelijk te maken omdat ik toch in een topic de twijfel had gekregen of er nu met commercieel belang een andtwoordt wordt gegeven of een eigen persoonlijke mening .
Nu is mij dat duidelijk (denk ik ) maar toen niet .

Als het blijft zoals het is heb ik er geen moeite mee maar vindt het wel jammer dat het verschil niet duidelijk is .

bas focal marantz

Uiteraard zijn commerciele forummers welkom , zeker als ze ook mooie spullen in hun assortiment hebben .

Cornelis1921

Citaat van: bas focal marantz op oktober 29, 2013, 23:11:35
Op het ZBA forum is het duidelijk te zien aan de gebruikersnaam (kleur) of iemand ook commercieel is of een niet commerciele forummer .
Veel commerciele leden hebben naast hun commerciele gekleurde naam ook een andere gebruikers naam waaronder ze posten .
Zo is het duidelijk of die genen prive of zakelijk post .

Ik zelf zou dat dus wel erg fijn vinden om toch het verschil duidelijk te maken omdat ik toch in een topic de twijfel had gekregen of er nu met commercieel belang een andtwoordt wordt gegeven of een eigen persoonlijke mening .
Nu is mij dat duidelijk (denk ik ) maar toen niet .

Als het blijft zoals het is heb ik er geen moeite mee maar vindt het wel jammer dat het verschil niet duidelijk is .
Daar heb jij een punt, Bas. :yes:
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

Cornelis1921

Citaat van: bas focal marantz op oktober 29, 2013, 23:14:42
Uiteraard zijn commerciele forummers welkom , zeker als ze ook mooie spullen in hun assortiment hebben .
En hier heb jij nog een punt.  :wink: byebye
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

xander32

Leden met commerciële belangen brengen hun pro's en contra's met zich mee.

Ik vind het juist een charme van dit forum dat ik niet/nauwelijks wordt geconfronteerd met allerlei reclame uitingen etc. .. Reclameboodschappen worden in het dagelijks leven al veel te veel opgedrongen, daarmee wordt ik al veel te veel ongewenst geconfronteerd.

Daarnaast zie ik bij een buurforum er een scheefgroei ontstaan betreft belangen... het forum wordt soms al het BB&G-forum genoemd ... Overigens niets ten nadele van betreffende ondernemers, want ik ben daar al met regelmaat goed geholpen.


Als ik iets nodig heb dan is Google mine best friend, dan zoek ik het wel bewust op 8-).
Maar dat is slechts mijn kijk op de zaak, wij zijn hier met velen :yes:.