Eerste ervaring met de PM-15S2

Gestart door CBdicX, oktober 27, 2013, 05:43:47

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 14 gasten bekijken dit topic.

CBdicX

Citaat van: xander32 op november 10, 2013, 11:37:53
... Met alle respect, maar je begrijpt het nog steeds niet :no: ...

De vv is toch het onderdeel wat de "toon" zet in een versterker, of niet soms ?

xander32

Citaat van: John Wx op november 10, 2013, 11:38:41
Nee deze TS is een heel apart maar mooi geval  notworthy
Voor een verkoper idd. een pracht van een potentïele koper, een pracht van een klant; vertrouwende op de blauwe ogen van verkoper, koopt op basis van try and error. Idd. een droom van een klant :wink:.

CBdicX

Citaat van: xander32 op november 10, 2013, 11:43:50
Voor een verkoper idd. een pracht van een potentïele koper, een pracht van een klant; vertrouwende op de blauwe ogen van verkoper, koopt op basis van try and error. Idd. een droom van een klant :wink:.

En weet je wat het grappige is, de verkoper heeft inderdaad blauwe ogen, serieus..... :-D

JohnWx

Citaat van: xander32 op november 10, 2013, 11:43:50
Voor een verkoper idd. een pracht van een potentïele koper, een pracht van een klant; vertrouwende op de blauwe ogen van verkoper, koopt op basis van try and error. Idd. een droom van een klant :wink:.

Ja als de verkoper eerlijk en oprecht is en de winkel ook wel en daar kan maar 1 iemand over oordelen en dat is de TS 
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

Marantz 81

Je moet maar kijken wat je doet  :schater:

CBdicX

Weet je wat, ik ga wel luisteren......  HB
Maat komt net binnen met een set boekenplank speakers puur om eens bi-amp uit te testen.
Hoop snel wat te laten weten.

xander32

Citaat van: CBdicX op november 10, 2013, 11:45:30
En weet je wat het grappige is, de verkoper heeft inderdaad blauwe ogen, serieus..... :-D
Je bezit iig. humor :-).

JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

CBdicX

Citaat van: xander32 op november 10, 2013, 12:18:00
Je bezit iig. humor :-).
Tja, humor moet je wel hebben anders ga ik er aan onderdoor  :-D

JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

CBdicX

Citaat van: John Wx op november 10, 2013, 12:18:11
Je lijkt Barbie wel  8-) :lol:
En ik ben niet eens blond, al hoewel sommige Topic volgers er anders over zullen denken...... :yes:

JohnWx

Citaat van: CBdicX op november 10, 2013, 12:20:13
En ik ben niet eens blond, al hoewel sommige Topic volgers er anders over zullen denken...... :yes:

Van links ineens naar rechts  notworthy



toch geen ook Borderline
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

CBdicX

Citaat van: John Wx op november 10, 2013, 12:19:45

http://www.youtube.com/watch?v=M1rFOtvXiG0
vanaf 1.36 Barbie

:-D :-D :-D :-D
Mazzel dat ik een goed gevoel voor humor heb anders zou ik gaan denken dat jij er wat mee bedoelt richting mij  :yes:

xander32

Citaat van: CBdicX op november 10, 2013, 12:25:07
:-D :-D :-D :-D
Mazzel dat ik een goed gevoel voor humor heb anders zou ik gaan denken dat jij er wat mee bedoelt richting mij  :yes:
Indien je enige zelf reflectie kende, was jij nu vast woest geweest op John :angel:.


:-D

CBdicX

Nu niet meer storen, ik zit midden in die bi-amp test  byebye
Spreek jullie snel weer......  notworthy