What the F*ck................
Ja sorry dat ik zo begin, maar wat een hoorbaar verschil met de PM-KI-PL !
Tenminste, in mijn luister situatie, ik weet natuurlijk niet of dit overal zo werkt maar het verschil is opmerkelijk.
Ik heb vanwege het terug sturen van een versterker 3 dagen naar de KI-PL zitten luisteren, die natuurlijk ook niet verkeerd is, en dan gisteren de 15S2 neer gezet, het was net of ik naar andere speakers aan het luisteren was.
Meer detail (veel meer !), een mooiere strakke bas, helder midden en prachtig hoog.
En dit alles zonder de door mij zo geliefde midden regeling van de PM-KI.
Zelfs de vrouw viel het verschil op, nou dat zegt wel wat want die hoort normaal gesproken niet eens als er een speaker niet werkt.
Ik was altijd de mening toegedaan dat een versterker op zich niet zo veel aan het geluid veranderde, de speakers waren volgens mij de grootste smaakmakers maar nu na deze ervaring moet ik dit toch bijstellen.
Een versterker doet wel degelijk wat en blijkbaar als de juiste gevonden word een behoorlijke schep.....
En vooral het kunnen onderscheiden van instrumenten, de plaatsing ervan en gewoon het hele geluid beeld.
Ik snap nu waar de soms niet misselijke bedragen in zitten.
Ook de afwerking is geweldig, wat een prachtige rustig ogende versterker is dit.
Dus voorlopig ben ik zeer content en blij dat ik nu "het licht" gezien heb, op naar de PM11 (geintje
)