Ik heb inderdaad een S1 gekocht, 2e hands voor 575,00 euro. Niet gek lijkt mij......
Zijn zeer lastig 2e hands te vinden de S1 en S2, denk toch dat dit type versterkers lang bij de gebruiker blijft.
Een 2e hands S2 is nergens te vinden, MP uiteraard niet, maar ook Ebay laat niets zien, ja, een nieuwe voor rond de 1200 euro in Duitsland
Er is nog een S1 (in dat gore goud) op Ebay verkocht met val schade, het gehele patrijspoortje in gruzelementen, en beschadigigen op het voor paneel, costa conta, 302,00 euro !! (zie foto)
En in Nederland nergens meer verkrijgbaar de S2, die is uit productie en gasten zoals HiFiCorner, H&C, Correct ect. 0,0.
Dus ik ben toch blij met de S1 deal, misschien niet de goedkoopste deal maar verkoper zegt dat deze niet van nieuw te onderscheiden is, en geheel compleet met doos ect, ik ben benieuwd.
Zal er echt een "hoorbaar" verschil zitten in de S1 en S2 ?
Specs zijn exact gelijk op inderdaad de
P.Direct ingang na die ik niet zal gebruiken, en de S2 heeft een afdek/afscherm kap over de trafo zitten, bij de S1 is dat niet het geval.
Wat ik zo lees in testen klinken ze toch nagenoeg het zelfde, heeft iemand de S1 en S2 wel eens naast elkaar gehoord en verschil kunnen waarnemen ?