Aah je bedoelt op die manier.
Nou die reden is al even eenvoudig, vrouwlief en ik hebben een andere muzieksmaak en ik kan dus niet maken constant muziek op te zetten die alleen ik mooi vind (al gebeurt dat vaker dan andersom
).
Sowieso staat ook vaak gewoon de radio aan bij ons thuis, zodat er verschillende soorten muziek langskomen afgewisseld met wat gepraat en nieuwsberichten en 's avonds kijken we vaak tv/filmpje/series.
Daarnaast vergeet ik ook gewoon vaak om "oude" cd's te pakken. Ik ga vaak kris-kras door de collectie heen waar ik op dat moment zin in heb. Zo blijven sommige cd's een beetje in het "verdomhoekje" liggen.
Het is dan ook nodig tijd dat ik de cd-lades weer eens netjes uitzoek, misschien kom ik dan wel wat miskopen tegen (om maar even weer ontopic te gaan).
Heb denk ik maar weinig echt miskopen, heb erg brede en diverse muzieksmaak. Uiteraard wel cd's die ik nu niet meer mooi zou vinden, maar dat neemt niet weg dat ik toen ik 10 jaar was ik de stoerste van de klas was met mijn Captain Jack
cd cassettebandje
*Edit: Misschien is de laatste muzikale miskoop in huize Niber wel de nieuwste K3 cd.
Oudste dochter vindt het wel prachtig, dus in die zin mag ik het Missxhien wel niet eens een miskoop noemen...
En aan de andere kant heb ik natuurlijk ook een plaat ontdekt die ik helemaal te gek vind.
Om hem nog maar eens te "spammen":