Welkom op mijn topic;) ik ben nieuw op het forum na wat marantz-en beluisterd te hebben!
Ik heb afgelopen weer een setje Monitor Audio GX50 monitoren gekocht en deze draaien op dit moment nog op een Surroundversterker van Denon(1912) Vloeken in de kerk natuurlijk! Mijn speakers zijn ongelukkig haha.
Nu ben ik aan het rondzoeken geslagen (ook op HTForum) alleen het is me niet echt duidelijk. De verkoper waar ik de GX-en heb gekocht geeft aan dat een PM6005 volledig aan mijn wensen kan voldoen(ook omdat een Optical in erg prettig door het gemis van een DAC), alleen toen ik aangaf ook een beetje te kijken naar modellen van vorig jaar(PM7004???) gaf hij aan dat dat niet nodig was.
Later in het gesprek gaf hij wel aan dat als ik ze dan echt leuk aan wil sturen ik misschien beter Rotel of NAD kan kiezen om de monitoren lekker aan te sturen.
Ik heb de volgende versterkers in gedachten alleen kan niet zo goed inschatten wat nou de beste match(geen underpower maar ook geen overkill) receiver zou zijn.
-2e hands pm7001ki
-2ehands pm15S1
-2ehands of koopje een pm pearl lite
-Koopje pm7004 of..?6004?
-nieuwe PM6005
Of natuurlijk iets anders leuks? Ik ben niet zo van de vintage apparatuur eigenlijk en houd van stevige dancemuziek
Subwoofer in dus ook een toekomstproject.