ik word gek

Gestart door jwx, september 16, 2013, 01:32:20

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

JohnWx

Was het al, maar dit



http://rmrsoundsystems.nl/index.php/home-audio/orgonites/rmr-orgone-bullit-kegel.html

RMR Orgone tranformators:

- verminderen de schadelijke effecten van EMF straling
- zet negatieve etherische energie om in positieve energie
- verbetert atmosfeer en affect



Plaats de RMR-Orgonites op plekken waar je veel aanwezig bent tussen jou en bronnen van electro-straling. Dat hoeft niet in het zicht, maar mag zeker wel. Elke Orgonite is handgemaakt en uniek, de gebruikte edelstenen zijn kunst uit onze natuur. Plaats bovenop de luidsprekers en/of audio-apparatuur voor een kleine verbetering van de rust, detail en ruimtelijkheid in het klankbeeld.



RMR Orgonite - Bullit - samenstelling:

- glasvezel
- brons, koper, messing, aluminium draaisel en poeder
- Herkimer diamant quartz, rozequartz, toermalijn, hematiet
- Ronde gepolijste edelsteen +/- 3,5-4cm doorsnee
- sbb spoel en mobius spiraal

Verras en verwen vrienden, familie, kenissen en collega's. Ontzettend leuk om als kado te geven of te ontvangen.

De orgonites worden geleverd met korte beschrijving en toelichting.

Made in Soest, The Netherlands.
Handmade with love by RMR Soundsystems.





http://rmrsoundsystems.nl/index.php/home-audio/orgonites/rmr-orgone-bullit-kegel.html

RMR Orgone tranformators:

- verminderen de schadelijke effecten van EMF straling
- zet negatieve etherische energie om in positieve energie
- verbetert atmosfeer en affect



Plaats de RMR-Orgonites op plekken waar je veel aanwezig bent tussen jou en bronnen van electro-straling of bovenop de luidsprekers en/of audio-apparatuur voor een verbetering van de rust, detail en ruimtelijkheid in het klankbeeld.



RMR Orgonite - Fossil - samenstelling:

- glasvezel
- brons, koper, messing, aluminium draaisel en poeder
- Herkimer diamant quartz, rozequartz, toermalijn, hematiet
- fossiel (40 - 410 milj. jaar oud of max. 10.000 :)
- sbb spoel of spiraal

Verras en verwen vrienden, familie, kenissen en collega's. Ontzettend leuk om als kado te geven of te ontvangen.

De orgonites worden geleverd met korte beschrijving en toelichting.

Made in Soest, The Netherlands.
Handmade with love by RMR Soundsystems.
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

Cornelis1921

* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

Marvin

Ze vragen er geen duizenden Euro's voor, dus het valt eigenlijk nog wel mee.
Nee ik hoef ze niet voor m'n verjaardag. 



Gerkro

En dan te bedenken dat er echt mensen zijn die dit kopen.... En ook nog durven beweren verschil te horen... ?!?!?

mountainbiker

versterker NAD D3020
Kef Q300
Denon pma1500AE

pameijer

Ik vraag me vooral af: hoe kom je op zo'n website John???
Anthem MRX1120 / Sony UBP-X800M2 / Technics SL2000 + NAD PP2i/ Apple TV 4K + Nvidia Shield + Vero 4K+/ Vu+ Duo2 / LG 55C7 / JVC X7900 met iVisions Cinema 4K 260 cm / AVI ADM9.1RS actives front en center + AVI DM5 rears + 4x Micca M8C + Rythmik E15

neoguri

Goeie tip John, dank je wel. Die zocht ik nog.





grapje

JohnWx

Citaat van: pameijer op september 16, 2013, 09:32:43
Ik vraag me vooral af: hoe kom je op zo'n website John???

ik volg een zeer enthousiaste "audiobeterwetenfiel" op HT

http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=49503.10200

daar werd er gesproken over insmeren van dus ik een beetje kijken wie het bedacht en op de markt gaat zetten en kwam toen via hun dealers bij RMR uit importeur is http://www.sonority-audio.nl/


ik ken het bedrijf  :? RMR als nuchter en  :oops:

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

SB_Marantz

TNO zit ook in het complot lees ik?!
ROFL!
Facts count.




CLASSICMARANTZ@GMAIL.COM

JohnWx

Citaat van: SB_Marantz op september 16, 2013, 10:42:57
TNO zit ook in het complot lees ik?!
ROFL!

Ja maar niet in combinatie met "audio"


Kan ook wel zeggen dat WD40 vocht verdrijft maar als ik de bus in een natte kelder zet blijft die kleder nat  :angel:
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

renes59

Ik ben op het HTforum geweest en heb het gelezen, er zijn mensen die geloven echt alles en houden een complete industrie in de benen.
Ik wist niet dat er zulke mensen waren die zo ver gaan en er in geloven, weer wat geleerd. Best wel zielig ( in mijn ogen), praten, uitleggen of laten lezen heeft geen zin. Hij heeft plezier aan z'n hobby daar gaat het uiteindelijk om maar hij maakt het op deze manier wel duur.
Zekering insmeren, hoe verzin je het.
Buizen vv en ev, Marantz SA7001, Marantz CD6000oseKI, Marantz CD60, Marantz ST6000, Thorens TD160 mkII met een Ortofon MC3Turbo, B&W CDM7NT, JMR Sonata, Mission M51.

JohnWx

Citaat van: renes59 op september 16, 2013, 10:49:11
Ik ben op het HTforum geweest en heb het gelezen, er zijn mensen die geloven echt alles en houden een complete industrie in de benen.
Ik wist niet dat er zulke mensen waren die zo ver gaan en er in geloven, weer wat geleerd. Best wel zielig ( in mijn ogen), praten, uitleggen of laten lezen heeft geen zin. Hij heeft plezier aan z'n hobby daar gaat het uiteindelijk om maar hij maakt het op deze manier wel duur.
Zekering insmeren, hoe verzin je het.

Het is wel interessant om Frank te volgen en om nou te zeggen "domme" jongen nee, waar je hart vol van is, ik ga wat anders insmeren
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

SB_Marantz

Last van een droge voorhuid JJ?  :schater:
Facts count.




CLASSICMARANTZ@GMAIL.COM

JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

JohnWx

stukje van importeur  :-D


=========================================================================


ik werd hier attent op gemaakt,maar ik weet niks van een goedje vanuit almelo  :withstupid:
Heb nooit wat gehoord van Ronald over het insmeren van zekeringen  of de werking daarvan gehoord.

Dus ik ben erg verbaast dit te lezen.

Ik weet niks van TNO,ik kan geen goedje maken ,als Ronald wat heeft dan is dat echt buiten mijn weten om.
Ik heb daar nogmaals nooit wat van hem over gehoord.
Wat niet wil zeggen dat hij daar niet mee bezig is,maar dat is buiten mijn wete om.

Daar is ook zeker geen samenwerking ofzo ,dus dat wil ik bijdeze wel even duidelijk maken.

Dit verhaal komt dan ook compleet van Ronald vandaan.

Graag zou ik dan ook willen dat míjn naam daar niet mee zo met het goedje van ronald in verband word gebracht,want daar hebben wij niks mee te maken.

Wat Ronald doet moet hij zelf weten,daar staan wij buiten.

Dus wij zouden graag willen zien dat onze naam uit dit verhaal verwijderd word daar dit niet klopt.

Alvast bedankt.
Mvg
Dennis
Sonority audio

========================================================================

lekker als importeur zijnde en mensen doen net of ze je kennen




Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject