Hoi allen,
Een tijdje geleden zag ik een heel leuk platenspelertje voorbij komen van Pro-ject, nml de RPM 1.3 in het hoogglans wit.
Hoewel ik op dit moment druk aan het uitzoeken ben of streaming iets voor me is wil ik de analoge kant zeker niet laten liggen.
Vandaar dat ik me ook aan het verdiepen ben voor een leuke platenspeler.
Lang geleden ben ik eens in het bezit geweest van een Pro-ject RPM 9.1 met een Denon 304 element (laatste weet ik niet zeker meer) wat een fantastische platenspeler, maar groot en lelijk (woorden zorgvuldig gekozen door mijn vriendin
) maar die moest door omstandigheden verkocht worden.
Dus om alles weer een beetje op te starten (heb destijds al mijn lp's moeten verkopen) ben ik nu opzoek naar een leuke speler, om uit te zoeken of ik het nog steeds leuk en mooi vind. Kan stiekem al bijna niet meer wachten om bij Minstral Music in Zwolle weer in de platenbakken te duiken (wat een leuke zaak is dat toch!)
Nu kwam ik in de handtekening van Niber de RPM 1.3 tegen, dus er zijn mensen die hem hebben en ik was benieuwd naar de gebruikerservaring.
Of als jullie een andere leuke instap speler weten die ik ook eens in overweging moet/kan gaan nemen dan hoor ik dat ook graag!