Citaat van: SB_Marantz op augustus 16, 2013, 08:48:50
Volgens mij staat dat ding nu op MP?
Idd , herken hem aan klein krasje op draaiknop .
Apparaat is goed , ergens een los contact .
Kan me niet voorstellen dat bij mij goed is en bij hem ineens defecten .
Kan altijd gebeuren dat er na dagen luisteren iets kapot gaat , sluit ik ook niet uit .
Zelfs nieuwe apparaten kunnen weleens na enkele dagen al kuren gaan vertonen .
Citaat van: John Wx op augustus 16, 2013, 11:00:24
http://link.marktplaats.nl/707950456
Zou Hal even contacteren omdat zijn naam word genoemd in het openbaar
naam heb ik verandert in '' persoon die heeft gereviceerd ''
ik wil alleen aangeven wat meneer suggereerde .
Ik heb gevraagt hoe hij erbij komt dat receiver geen revisie heeft gehad .
CiteerDat zeg ik niet, ik zeg dat deze andere gebreken vertoond die ik niet heb kunnen testen en die jij mij niet heb verteld
Ik heb altijd stereo geluisterd met schakelaar op 2x100watt , speakers op MAIN front , is verteld en zo was hij tijdens bezichtiging ook aangesloten geweest .
Niet kunnen testen klopt niet , had zo gekund is een kwestie van speaker draden omzetten , input ompluggen en schakelaar van 2x100 op 4x 40 , hooguit een minutje werk , wel even receiver uitzetten !
Ga er niet van uit dat een gereviceerd apparaat nooit gebreken kan hebben of krijgen , de kans is alleen veel kleiner en eventuele gebreken zijn vaak beperkt tot een los/vies contacktje of klein onderdeeltje wat defect is geraakt .
Citaat van: thanatos op augustus 16, 2013, 11:04:34
Zijn naam zie ik zowat bij alle vintage Marantz op marktplaats voorbij komen....
Als iemand zegt revisie dan kan dat echt vanallles zijn van schakelaars schoonmaken tot een echte volledige revisie zoals wij die zien voorbij komen op het forum .
Een revisie zegt mij dus totaal niets .
Laat je goed informeren wat de ''revisie volgens verkoper inhoud''
Apparaat is nagekeken = ik kijk naar een apparaat .
nagekeken is dus niets , houd in hij doet het ook al staan alle elco's bol .
Een revisie met bekende naam dan weten ''de kenners'' wat dat inhoud , vandaar dat men dat even of graag zelf dat erbij vermeld .
Maar ook dan even navragen bij genen die dat heeft gedaan .
Oja de piepkleine speakers zijn van harman kardon MAS en hoorde bij een complete set , speakers zijn los verkocht staat geen type op , zijn 28x18x18 mdf hoogglans zwart .
Lijkt mij kwa formaat en kwaliteit ruim voldoen om een versterker/reciever op eventuele problemen/defecten te controleren .