Marantz CD17 na 15 minuten kapot?

Gestart door Robert70, juli 31, 2013, 06:55:40

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

HAL9000

Stelletje  mingkunkels!  met  ander  mans  spullen  gooien. 
Herstel  de  oude  glorie  van marantz!!

Robert70

#16
Het is opgelost!
Ik heb hem gebracht naar een reparateur in Almere-Buiten (Oscar) en het bleek niet meer te zijn dan een vervuilde lens. Voor een 10-tje was ik klaar en hij speelt weer prachtig.

Cobraatje

Citaat van: i2Paq op augustus 01, 2013, 09:57:12
Ik zou gaan voor Aangetekend a 8,05, is hij ook meteen tot 500,- verzekerd.

Je weet maar nooit.....

Ook verzekerd zegt niets, dan weten ze wel een voorwaarde te vinden dat je niet aan de verpakkingseisen e.d. hebt voldaan. Meest treffende voorbeeld wat ik ken is dat  iemand een versterker naar Australië had opgestuurd en zijn pakket gespietst was door een staaf. Niet gedekt vanwege ondeugdelijke verpakking :-o.

Citaat van: Robert70 op augustus 07, 2013, 16:21:45
Het is opgelost!
Ik heb hem gebracht naar een reparateur in Almere-Buiten (Oscar) en het bleek niet meer te zijn dan een vervuilde lens. Voor een 10-tje was ik klaar en hij speelt weer prachtig.


hello dat is nou goed nieuws, veel luisterplezier.

Cornelis1921

Citaat van: Robert70 op augustus 07, 2013, 16:21:45
Het is opgelost!
Ik heb hem gebracht naar een reparateur in Almere-Buiten (Oscar) en het bleek niet meer te zijn dan een vervuilde lens. Voor een 10-tje was ik klaar en hij speelt weer prachtig.
Robert, gefeliciteerd! hello En nog wel veel plezier. pompom Gr. Cor.
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

JohnWx

Citaat van: Robert70 op augustus 07, 2013, 16:21:45
Het is opgelost!
Ik heb hem gebracht naar een reparateur in Almere-Buiten (Oscar) en het bleek niet meer te zijn dan een vervuilde lens. Voor een 10-tje was ik klaar en hij speelt weer prachtig.

Kleine grote Oscar :-)


Nog steeds REVOX heeft hij
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject