Allereerst wil ik Wim en Barbara bedanken voor de gastvrijheid .
Het was zoals eerder gezegd een super gezellige dag met hele leuke mensen onder elkaar .
Het was leuk om weer bekende gezichten te zien ,en ook weer hartstikke leuk om weer nieuwe mensen te ontmoeten .
Complimenten ook aan de slager ,want het vlees was van zeer goede kwaliteit ,de hele BBQ was trouwens goed voor elkaar
En dan nu de set van Wim ,deze is echt geweldig !! ,vooral de Usher luidsprekers vind ik helemaal te gek ,en dan die subwoofer
,mede dankzij de houten vloer geeft dit naar mijn mening het ultieme gevoel .
Het grootste voordeel zit het hem in het feit wat Wim in een vrijstaande woning vertoefd ,daardoor kan je tenminste echt hard draaien ,vooral met de films is dit een beleving die je normaal alleen in een bioscoop ervaart .
Na eerst verschillende beeldmaterialen bekeken te hebben op de Samsung scherm ,en dan met de overweldigende geluidsfragmenten valt het direct op dat het plaatje niet klopt ,met andere woorden het geluidsbeeld is enorm ,en het scherm is te klein ,maarrrrr....... Wim tovert een twee meter twintig groot scherm te voorschijn en voilĂ
..... dit is het ! ,woorden schieten tekort ..... het grootse geluid is helemaal compleet met het grootse beeld wat haarscherp is met hele natuurlijke kleuren ,gevolg is dat ik nu toch ook aan de beamer wil
Of ik houd gewoon de knip dicht en reis gewoon met regelmaat naar Wim & Barbara af
Nogmaals bedankt voor de hele fijne dag