Forum BBQ 22-9-2013 (Foto's op pag 21)

Gestart door WimPeu, juli 22, 2013, 18:14:45

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

xander32

Citaat van: WimPeu op september 22, 2013, 10:18:45
Nog even wakker worden...gisteravond aan de Grolsch geweest...koppijn bier...maar wel lekker.  :-D

HB

Eip

Citaat van: WimPeu op september 22, 2013, 10:18:45
Nog even wakker worden...gisteravond aan de Grolsch geweest...koppijn bier...maar wel lekker.  :-D

Net als bij dommelsch bier, als je er daar een paar te veel van op hebt, dan heb je de volgende morgen ook last van koppijn. Als je het duitse bier drinkt dan heb je daar totaal geen last van, en je hebt de volgende dag ook geen last van een kater.   pompom 
Elac BS 203.2
Marantz SR5023
Marantz CD6006
Panasonic DMP-BDT 167

WilliamB

Zitten nu in de auto richting huis, en het was erg gezellig.
Leuk om oude en nieuwe forum mensen te ontmoeten.
Lekker genoten van het eten., bier en klets.

Oeps, bij het wegaan zijn we vergeten om afscheid te nemen van de mensen die aan het genieten waren van Wim zijn geweldige set. Sorry.

Wim en Barbara, bedankt voor jullie geweldige gastvrijheid. En verder iedereen bedankt voor de gezelligheid.

Groet , Riet en William
Set 1: Marantz PM11s1, SA11s1/ Auralic Altair G1 / Audio Physic Scorpio 25, tempo VI, Spark 5, Celcius / Atmos Vocal 100Icw 5
Marantz SR8012 / SVS PC13Ultra/Sony VPL-vw590 4K isf/Zidoo z1000
Set 2: Marantz PM7004 /Teac NT-505 /Dynaudio Focus 160 / Rega P3

QuattroNL

Ik ben erg benieuwd naar de foto's!  8-)  clown1
Marantz PM15S2-LE+SR5006 - Totem Arro+Dreamcatcher+Model One Signature center - Loewe Art 42" LCD - Dune Smart D1 - Squeezebox Touch+BOTW - Oppo BDP83 - Synology DS409+ - CA Diamond 2 dempingsplaat+cable clamps.
Cables: Nordost - W&M - RU Connected - JIB

WimPeu

Alles weer in ruste inmiddels. Geweldige dag gehad met fijne mensen. Dit is toch echt het mooste van onze hobby, wij (Barbara en ik) hebben enorm genoten van alle lieve mensen en de heerlijke sfeer die daarmee kwam. Volgend jaar weer... Paar sfeer foto's volgen morgen...nu zzzzzzzzz   byebye
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

Stadium III

Zo JONGE !

Weer thuis uit het mooie drente !

Was een zeer gezellige en leuke dag waar we goed geouwehoerd hebben en gelachen
Wim & Barbara bedankt dat we jullie huis hebben mogen bevuilen  :-D

Verder de rest ook bedankt voor de gezelligheid en tot de volgende keer !!
Ow jah Marco zal mooie dromen hebben  :-D
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

lo

Inmiddels ook weer thuis aangekomen. Een heeeel erg gezellige middag en avond gehad bij Wim en Barbara... geweldig geregeld weer  notworthy notworthy
Lekker bij kunnen praten met oude bekenden en weer een aantal nieuwe mensen "life" ontmoet, bijzonder gezellige en leuke gesprekken gehad. Zoals Wim al zei, 1 van de leukste kanten van onze hobby  :yes:

Regelmatig gingen er ook mensen naar binnen om Wim zijn set te ervaren en beleven, ik denk dat ik dan niets te veel zeg. Wow wat een spectacel wordt daar geproduceerd  HB

Wij willen iedereen nogmaals hartelijk danken voor de bijzondere gezelligheid en de gesprekken die we gehad hebben.
Wim en Barbara in het bijzonder, nogmaals heel...heel hartelijk dank voor wederom een onvergetelijke dag!
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

WimPeu

Citaat van: Stadium III op september 22, 2013, 22:31:45
Zo JONGE !

Weer thuis uit het mooie drente !

Was een zeer gezellige en leuke dag waar we goed geouwehoerd hebben en gelachen
Wim & Barbara bedankt dat we jullie huis hebben mogen bevuilen  :-D

Verder de rest ook bedankt voor de gezelligheid en tot de volgende keer !!
Ow jah Marco zal mooie dromen hebben  :-D


Jonguh..... Dat heb je snel gedaan met die bus. Super dat jullie er waren. Volgend jaar weer? Of ergens in Brabant oid?
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

WimPeu

Citaat van: lo op september 22, 2013, 22:35:29
Inmiddels ook weer thuis aangekomen. Een heeeel erg gezellige middag en avond gehad bij Wim en Barbara... geweldig geregeld weer  notworthy notworthy
Lekker bij kunnen praten met oude bekenden en weer een aantal nieuwe mensen "life" ontmoet, bijzonder gezellige en leuke gesprekken gehad. Zoals Wim al zei, 1 van de leukste kanten van onze hobby  :yes:

Regelmatig gingen er ook mensen naar binnen om Wim zijn set te ervaren en beleven, ik denk dat ik dan niets te veel zeg. Wow wat een spectacel wordt daar geproduceerd  HB

Wij willen iedereen nogmaals hartelijk danken voor de bijzondere gezelligheid en de gesprekken die we gehad hebben.
Wim en Barbara in het bijzonder, nogmaals heel...heel hartelijk dank voor wederom een onvergetelijke dag!


Alles wederzijds....super dat jullie er weer waren....wij hebben genoten!  notworthy
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

TurboMarco

We zijn alweer thuis ,morgen doe ik wel een verslag .

Het was in ieder geval een super gezellige dag  HB
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

renes59

 stupid. morgen meer. B&W, het was geweldig voor elkaar.
Buizen vv en ev, Marantz SA7001, Marantz CD6000oseKI, Marantz CD60, Marantz ST6000, Thorens TD160 mkII met een Ortofon MC3Turbo, B&W CDM7NT, JMR Sonata, Mission M51.

RoGEK

ik had gisteravond de pc niet meer aan gehad...

was gister echt een toppie dag.

leuk de gezichten achter de mensen te heb leren kennen en heel erg genoten van de gastvrijheid bij Wim en Barbara.
Was echt toppie geregeld.

Tja, het verste komen, het eerst daar en als laatste weg ;)

en dan die set... 1 woord: DAMN !

Tevens toch wel overtuigd dat ik wel eens met een klein subje moet gaan stoeien....

al met al een hele fijne dag gehad.

ps. terugweg was 2u10 min ;) niet gek op 290km..

volgende keer weer erbij hoor !
- Stereo: PM-11S1, SA-15S1, NA-8005, Pro-Ject Debut Carbon DC, Audio Physic Tempo VI
- HT 7.1.4 : Optoma HD144x, EliteScreens ER110WH, Marantz SR6013, 2x MA500, Panasonic DMP-UB404 , Audio Physic Yara, Celsius center II, XTZ SUB 12.17

TurboMarco

#267
Allereerst wil ik Wim en Barbara bedanken voor de gastvrijheid .

Het was zoals eerder gezegd een super gezellige dag met hele leuke mensen onder elkaar .
Het was leuk om weer bekende gezichten te zien ,en ook weer hartstikke leuk om weer nieuwe mensen te ontmoeten .
Complimenten ook aan de slager ,want het vlees was van zeer goede kwaliteit ,de hele BBQ was trouwens goed voor elkaar  :yes:

En dan nu de set van Wim ,deze is echt geweldig !! ,vooral de Usher luidsprekers vind ik helemaal te gek ,en dan die subwoofer  :kwijl: ,mede dankzij de houten vloer geeft dit naar mijn mening het ultieme gevoel .
Het grootste voordeel zit het hem in het feit wat Wim in een vrijstaande woning vertoefd ,daardoor kan je tenminste echt hard draaien ,vooral met de films is dit een beleving die je normaal alleen in een bioscoop ervaart .
Na eerst verschillende beeldmaterialen bekeken te hebben op de Samsung scherm ,en dan met de overweldigende geluidsfragmenten valt het direct op dat het plaatje niet klopt ,met andere woorden het geluidsbeeld is enorm ,en het scherm is te klein ,maarrrrr....... Wim tovert een twee meter twintig groot scherm te voorschijn en voilĂ   HB ..... dit is het ! ,woorden schieten tekort ..... het grootse geluid is helemaal compleet met het grootse beeld wat haarscherp is met hele natuurlijke kleuren ,gevolg is dat ik nu toch ook aan de beamer wil  :yes:

Of ik houd gewoon de knip dicht en reis gewoon met regelmaat naar Wim & Barbara af  :evil:

Nogmaals bedankt voor de hele fijne dag  8-)


(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

jowa

Gistermiddag toen ik richting B&W wilde vertrekken helaas pech met de auto  nopompom
Dus de reis ging niet door (bummer).

Ik had er graag bij geweest, gezien de grote groep die er was, de altijd erg goed bbq en natuurlijk de mega set van Wim.



WilliamB

Citaat van: Marco op september 23, 2013, 11:00:53
Allereerst wil ik Wim en Barbara bedanken voor de gastvrijheid .

Het was zoals eerder gezegd een super gezellige dag met hele leuke mensen onder elkaar .
Het was leuk om weer bekende gezichten te zien ,en ook weer hartstikke leuk om weer nieuwe mensen te ontmoeten .
Complimenten ook aan de slager ,want het vlees was van zeer goede kwaliteit ,de hele BBQ was trouwens goed voor elkaar  :yes:

En dan nu de set van Wim ,deze is echt geweldig !! ,vooral de Usher luidsprekers vind ik helemaal te gek ,en dan die subwoofer  :kwijl: ,mede dankzij de houten vloer geeft dit naar mijn mening het ultieme gevoel .
Het grootste voordeel zit het hem in het feit wat Wim in een vrijstaande woning vertoefd ,daardoor kan je tenminste echt hard draaien ,vooral met de films is dit een beleving die je normaal alleen in een bioscoop ervaart .
Na eerst verschillende beeldmaterialen bekeken te hebben op de Samsung scherm ,en dan met de overweldigende geluidsfragmenten valt het direct op dat het plaatje niet klopt ,met andere woorden het geluidsbeeld is enorm ,en het scherm is te klein ,maarrrrr....... Wim tovert een twee meter twintig groot scherm te voorschijn en voilĂ   HB ..... dit is het ! ,woorden schieten tekort ..... het grootse geluid is helemaal compleet met het grootse beeld wat haarscherp is met hele natuurlijke kleuren ,gevolg is dat ik nu toch ook aan de beamer wil  :yes:

Of ik houd gewoon de knip dicht en reis gewoon met regelmaat naar Wim & Barbara af  :evil:

Nogmaals bedankt voor de hele fijne dag  8-)
Ook voor mij zonder twijfel een van de mooiste ervaringen in ht gebeuren.
Set 1: Marantz PM11s1, SA11s1/ Auralic Altair G1 / Audio Physic Scorpio 25, tempo VI, Spark 5, Celcius / Atmos Vocal 100Icw 5
Marantz SR8012 / SVS PC13Ultra/Sony VPL-vw590 4K isf/Zidoo z1000
Set 2: Marantz PM7004 /Teac NT-505 /Dynaudio Focus 160 / Rega P3