Forum BBQ 22-9-2013 (Foto's op pag 21)

Gestart door WimPeu, juli 22, 2013, 18:14:45

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

renes59

Gezelligheid kent geen tijd, dat klopt, ik heb mij niet 1x afgevraagd hoe laat zou het zijn. Dat is voor mij een teken dat het een hele gezellige, ongedwongen en lekkere bbq was. Het bier was van de goede temperatuur en smaakte goed ( erg goed). De buitenmuziek had mijn instemming, veel blues. :-) Oude bekenden terug gezien en mensen ontmoet die je van naam wel kent maar nog nooit hebt gezien, het was een heel prettig gezelschap, een mengelmoes van alles en nog wat. Het was ongedwongen sfeer, iedereen praatte met iedereen, geweldig.
Het was mijn 2x dat ik een HT set mocht bewonderen, de 1x was ook bij B&W. Als je daar naar kijkt en luistert
is het overweldigend. Het is beter dan in de bioscoop. Ik begreep dat Barbara de vrouwen uit het dorp wel eens uitnodigt om een film te komen kijken, snap die vrouwen wel. Voor een film met een heel goed beeld en alle geluidseffecten die daar bij horen hoef je niet naar de bioscoop in Emmen te gaan, de beleving is hier beter. De beste bioscoop van Drenthe is bij B&W.
Geweldige middag gehad met een heel goed gezelschap, iedereen bedankt en vooral B&W.
Buizen vv en ev, Marantz SA7001, Marantz CD6000oseKI, Marantz CD60, Marantz ST6000, Thorens TD160 mkII met een Ortofon MC3Turbo, B&W CDM7NT, JMR Sonata, Mission M51.


WimPeu

Wat weer een dag.. Was weer super gezellig. Alleen maar fijne mensen. Een aantal bekende gezichten maar gelukkig ook een paar nieuwe. Voor veel mensen was het een mega rit (voor Nederlands begrippen) maar ik hoop dat het de moeite waard was. Als je de gastheer bent is het vaak nogal een roes want je vliegt van hot naar her.. :-D Dan weer wat vlees op de bakplaat leggen, bier halen, HT set aanslingeren...bier halen enz enz. Elke keer twijfel ik weer of ik het weer moet gaan organiseren maar nooit een seconde spijt. Hifi is mooi maar het sociale nog veel mooier. Jammer dat een aantal mensen toch niet konden komen maar alle begrip, volgende keer beter. Was zelfs blij dat Arjan er niet was want was dan nog genoodzaakt geweest om in het plaatselijke cafe nog een extra kratje Amstel te gaan halen.. :-D  Bijna 3 krat is er even weggezet. Mijn (kleine) voorraad alcohol vrije bier staat nog onaangeroerd in de koelkast.  hello Ook fijn dat er zoveel dames mee waren gekomen, dat maakt het voor Barbara ook wat dragelijker en de heren hadden mooi vervoer.

Voor wat ik nu al weer gelezen heb zijn wij alweer blij dat we het weer gedaan hebben. Iedereen super bedankt voor de gezellige dag en ook voor de leuke presentie's die jullie mee hadden genomen..helemaal super. notworthy  Denk dat we het volgend jaar het gewoon maar weer dunnetjes over gaan doen.
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

WimPeu

Citaat van: jowa op september 23, 2013, 11:54:15
Gistermiddag toen ik richting B&W wilde vertrekken helaas pech met de auto  nopompom
Dus de reis ging niet door (bummer).

Ik had er graag bij geweest, gezien de grote groep die er was, de altijd erg goed bbq en natuurlijk de mega set van Wim.

Ik las het gisteravond Joost, flink balen. Ik hoop dat je er een volgende keer weer gezellig bij bent...met vrouw en nageslacht!! :yes:
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

WimPeu

Citaat van: renes59 op september 23, 2013, 12:43:03
Gezelligheid kent geen tijd, dat klopt, ik heb mij niet 1x afgevraagd hoe laat zou het zijn. Dat is voor mij een teken dat het een hele gezellige, ongedwongen en lekkere bbq was. Het bier was van de goede temperatuur en smaakte goed ( erg goed). De buitenmuziek had mijn instemming, veel blues. :-) Oude bekenden terug gezien en mensen ontmoet die je van naam wel kent maar nog nooit hebt gezien, het was een heel prettig gezelschap, een mengelmoes van alles en nog wat. Het was ongedwongen sfeer, iedereen praatte met iedereen, geweldig.
Het was mijn 2x dat ik een HT set mocht bewonderen, de 1x was ook bij B&W. Als je daar naar kijkt en luistert
is het overweldigend. Het is beter dan in de bioscoop. Ik begreep dat Barbara de vrouwen uit het dorp wel eens uitnodigt om een film te komen kijken, snap die vrouwen wel. Voor een film met een heel goed beeld en alle geluidseffecten die daar bij horen hoef je niet naar de bioscoop in Emmen te gaan, de beleving is hier beter. De beste bioscoop van Drenthe is bij B&W.
Geweldige middag gehad met een heel goed gezelschap, iedereen bedankt en vooral B&W.

Denk dat ik maar eens patent moet gaan aanvragen op de B&W naam... :-D  Top Rene dat je er was, volgende keer vrouw (en dochter  :angel: ) maar gewoon meenemen.
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

WimPeu

Oh ja, Marco bedankt nog voor de DT cd, knalt nu lekker de kamer in. Heb het ide dat de stereo mix lekkerder is dan de 5.1 mix. Ga hem ook nog wel kopen en dan maar eens goed voor zitten gaan.

Ik hoor het wel wanneer je wilt komen met je maat...gaan we een avondje knallen en bier drinken..... HB
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

Cornelis1921

 hello pompom Goed om te vernemen dat het een super gezellige BBQ was. pompom hello
(Jammer Joost! :| En voor alle anderen, die er niet bij konden zijn.)
Ik hoop er volgend jaar ook bij te zijn. :-)
byebye
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

Stadium III

Zo naar een werkdag en denkend aan een gezellige dag gisteren maar even een foto van Wim,Leo,William met zijn rug en mijn zelf maar posten,
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

RoGEK

tja, we kijken nu alweer uit  naar volgend jaar ;)
- Stereo: PM-11S1, SA-15S1, NA-8005, Pro-Ject Debut Carbon DC, Audio Physic Tempo VI
- HT 7.1.4 : Optoma HD144x, EliteScreens ER110WH, Marantz SR6013, 2x MA500, Panasonic DMP-UB404 , Audio Physic Yara, Celsius center II, XTZ SUB 12.17

Niber

Mooi dat het (weer) een succes was! Ook bijzonder (mooi) dat dit zo kan.  pompom

Wanneer je volgend jaar weer gaat organiseren Wim, bericht me even dan van te voren mbt voorkeursdatum.  :wink:
Dit is de derde (geloof ik) keer op rij dat ik niet kon.  nopompom



Ik had trouwens een heel ander beeld bij Leo.   clown1

Linn Akurate DSM/3 + Akurate 2200 - Marantz CD5003 - Linn Sondek LP12 - Harbeth M30.2

mountainbiker

Citaat van: Stadium III op september 23, 2013, 20:01:30
Zo naar een werkdag en denkend aan een gezellige dag gisteren maar even een foto van Wim,Leo,William met zijn rug en mijn zelf maar posten,

Als ik op de foto klik kom ik bij fotobucket uit en kan een hele prive collectie zien van lego.Weet niet of dat de bedoeling is!!
versterker NAD D3020
Quart 390 versie 1

Marantz 81

Mooi dat het zo gezzelig is geweest  notworthy jammer dat ik er niet bij kon zijn  :-)

@ Marco

Echt waanzinnig idd die set van hem ,heb al paar avonden mogen meemaken tot in de late uren  :-D hij heeft zo,n goede acoustiek  :kwijl: klinkt echt live en het volume waarop je kan blijven  HB

Genieten genieten en nog eens genieten met een Amstel in de hand  hello

Stadium III

Citaat van: mountainbiker op september 23, 2013, 22:23:35
Als ik op de foto klik kom ik bij fotobucket uit en kan een hele prive collectie zien van lego.Weet niet of dat de bedoeling is!!

Maakt me niet uit niks te verbergen  :-)
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

renes59

Er zijn niet veel foto's gemaakt volgen mij. We waren teveel bezig met de bbq en sommigen vooral met bierdrinken. :yes:
Buizen vv en ev, Marantz SA7001, Marantz CD6000oseKI, Marantz CD60, Marantz ST6000, Thorens TD160 mkII met een Ortofon MC3Turbo, B&W CDM7NT, JMR Sonata, Mission M51.

TurboMarco

Ben ik trouwens helemaal vergeten de Boston luidsprekers te noemen  :oops:

Terwijl we aan de biertafel aan het lullen waren vielen die luidsprekers mij in positieve zin op ,het geluid wat daar uitkomt is niet wat je zou verwachten gezien de compacte afmetingen .
Ik zou die wel eens in een woonkamer willen horen  :yes:
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)